- רדיו קול חי - -

משאירים מאחור את דאגות העור

כשהילדים שלכם סובלים מעור יבש ומגורה, גם אתם סובלים איתם…

מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי צטאפיל Cetaphil ,מציע את סדרת פרו- לשיקום עור יבש ומגורה, המעניקה לילדים שלכם הקלה, ולכם – דאגה אחת פחות… עור מגורה ויבש עלול לנבוע ממחלות עור דלקתיות שמאופיינות בהתקפי גירוד, פריחה ויובש קיצוני כגון אטופיק דרמטיטיס(ממנה סובלים כ 15% מהילדים),  משינויים במזג אוויר, ועוד.

גן ה- FLG מייצר את החלבון פילאגרין החיוני לשמירה על לחותו ושלמותו של העור וכן לתפקודו התקין כשכבת המגן של הגוף. הוא חיוני לייצורו של מרכיב הלחות הטבעי בעור ולהגנה על העור מפני חדירת מים, אור, חום, חיידקים וכימיקלים רבים.

בחלק ממחלות העור הדלקתיות, הגורמות לגרד בעור, העור מתייבש ונסדק כאשר הגן פגום ואינו מייצר כראוי את חלבון פילאגרין.. כתוצאה מכך, האפידרמיס, שנועד להיות שכבת הגנה לגוף, מאבד את אטימותו ועל ידי כך מאבד לחות ומאפשר חדירה של חומרים מעוררי אלרגיה ושל רעלני חיידקים. נמצא כי בין שליש למחצית מכל הילדים והמבוגרים הסובלים מאקזמה מתונה עד קשה, הם בעלי גן פגום לחלבון פילאגרין

סדרת מוצרי צטאפיל פרו מיוצרת בטכנולוגיית הפילאגרין – המסייעת בשמירה על העור והגברת הלחות בו. מוצרי הסדרה מסייעים להרגעת העור, להפחתת ועצירת מעגל הגרד באמצעות השבת הלחות וחיזוק תפקוד העור כמחסום בפני פגעי הסביבה. מוצרי הסדרה משקמים  את העור המגורה ומעניקים הקלה מגרד ואדמומיות לעור יבש ומגורה.

 בסדרה 2 מוצרים חדשים :

 תרחיץ ניקוי עדין
מכיל תערובת ייחודית של שמנים מזינים המאפשרים ניקוי עדין מבלי לייבש או לגרות את העור.
מפחית אדמומיות, יובש, גירוי וחספוס של העור.

נטול בושם ונטול סבון.

מתאים לשימוש מגיל  3 חודשים.
מגביר את הלחות בעור לאחר 4 שבועות של שימוש יומיומי

תחליב לחות
מכיל סרמיד המחדש את לחות העור ומונע את התייבשותו
מפחית יובש, גירוי ועקצוץ של העור
נספג במהירות, בעל מרקם עדין

נטול בושם, נטול חומרים משמרים

 את מגוון מוצרי צטאפיל ניתן להשיג ברשתות הפארם, בקופות החולים ובבתי המרקחת