טבעי שתרצו להרגיע את הקטנטנים שלכם

    עפר גדנקן No Comments on טבעי שתרצו להרגיע את הקטנטנים שלכם

    בייבי באזז אפטר ג'ל להרגעת העור לאחר עקיצות יתושים. מסדרת בייבי באזז – היחידה המותרת לשימוש כבר מגיל 3 חודשים!

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוצאים לטייל עם הקטנטנים בקיץ?  אתם עלולים לגלות שאתם לא היחידים שחושבים שהם מתוקים…

    כדי שהקטנטנים לא יסבלו מעקיצות היתושים , כצט מציגה את בייבי באזז אפטר ג'ל מבית טפטפים, ג'ל הרגעה לאחר עקיצות יתושים ומעופפים אחרים.

    אפטר ג'ל מבוסס על תמציות טבעיות כגון אלנטואין ותמצית צמח הקמומיל הידועים ביעילותם בהקלה על גירויים וגרד של העור, ומרגיע את תחושת הגירוד המציקה שאופיינית לעקיצות יתושים.

    כמו שאר מוצרי סדרת בייבי באזז, גם האפטר ג'ל אינו מכיל חומרי הדברה ומבוסס על חומרים ירוקים בלבד.  הוא אינו מכיל SLS  או פראבנים והינו היפואלרגני ומתאים לעור רגיש, גם לתינוקות מגיל שלושה חודשים ומעלה.

    בסדרת בייבי באזז מוצרים נוספים המותאמים במיוחד לבייבי שלכם כבר מגיל 3 חודשים, ומבוססים על ציטרונלה ומרכיבים טבעיים נוספים, הידועים בסגולותיהם להגנה על העור, בבית ובחוץ: 

    • בייבי באזז רול – און המכיל תערובת ייחודית של שמנים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום הידועים בסגולותיהם ומתאימים לשהייה בבית, בגינה או בטבע. בנוסף מכיל הרול-און תמציות להרגעת העור כגון אלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים.
    • בייבי באזז תערובת שמנים ארומטיים – תערובת שמנים ארומטיים על בסיס שמן ציטרונלה לטפטוף בסביבת הפעוט או בדיפיוזר מפזר שמנים, מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון, שמן פפרמינט ושמן גרניום.
    • בייבי באזז מגבוני ציטרונלה- מגבונים ארוזים בנפרד לנשיאה נוחה בתיק ולמריחה נוחה והגיינית על העור, מכילים תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הידועים ביעילותם ומתאימים במיוחד לשהייה מחוץ לבית ובטבע בחודשי הקיץ.

    ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא.



    0 תגובות