הסלולרי שלך נגד העור שלך

    יוסי ברויער No Comments on הסלולרי שלך נגד העור שלך
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את מרגישה אבודה בלעדיו, כשהסוללה אוזלת את מרגישה שגם את כבר עייפה, ואת לא זוכרת איך נראו החיים שלך בלעדיו, הסלולרי שלך.

    כבר שנים שמחקרים מראים ומוכיחים שהקרינה הסלולרית מסוכנת, ומממליצים בעקבות כך להשתמש בסלולרי פחות ככל האפשר, במיוחד באזור הראש. בפוסט זה נפגוש דווקא מימד שונה בנזקים אותם עלול המכשיר הסלולרי שלך לגרום לך, בלי כל קשר לקרינה הבלתי מייננת אותה הוא פולט. לחלקם אף נציג פיתרון.

     

    הבעיה:

    את נמצאת מול המסך הקטן שעות רבות, בעיקר קוראת בו ולא דווקא מחייגת לחברה או עונה לשיחה מהבעל. גודל האותיות המוקטן על מנת להתאים לגודל המסך, גורם לך להתאמץ ולכווץ את גבות העיניים במטרה לקרוא את התוכן המוצג על המסך.

    לקריאה בשיטה זו ובמאמץ מסוג זה יש השלכה משמעותית על הקמטים שבין גבות העיניים.

     

    הפיתרון:

    מובן מאליו במקרה זה, הגדילי את הפונט במכשיר הסלולרי לגודל שלא יאלץ אותך לאמץ את העיניים בעת הקריאה מהמסך. בנוסף, הגדירי את בהירות מסך הנייד למקסימום.

     

    הבעיה:

    תוך כדי שיחה הטלפון מתחמם ומחמם את איזור האוזן וצד הפנים, החימום גורם לייצור חומר הנקרא מלנין ולהכהות את העור. מחקרים מראים כי זה עלול לגרום לעורך להיראות מבוגר בכ10 שנים.

     

    הפיתרון:

    שימוש באזנייה חוטית או ברמקול יקטין את אחוזי הפגיעה משמעותית. שימוש באזנייה אלחוטית מעט פחות מומלץ מפני שהאזנייה האלחוטית מהווה משדר כמעט כמו האנטנה בסלולר עצמו.

     

    הבעיה:

    את חייבת לבדוק את האימייל או את הודעות הטקסט לפני השינה, כשאת כבר במיטה, והאור הכחול המופק ממסך הסלולר גורם להפקה נמוכה יותר של מלטונין החשוב מאד לתחושת העייפות בגוף.

     

    הפיתרון:

    אם את לא מצליחה להיגמל מההרגל הזה, הנמיכי את עוצמת האור במסך למינימום.

     

     



    0 תגובות