ח"כ אייכלר: "השופטים בטוחים בשלטונם, לכן הם רודים בעם בשוטים"

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ אייכלר: "השופטים בטוחים בשלטונם, לכן הם רודים בעם בשוטים"

    אייכלר תקף במליאה את הדיקטטורה של בג"ץ והאשים בכך את החכי"ם, "מי נותן להם את הכוח להשחית? חברי הכנסת הרופסים שאינם עומדים על המשמר, אינם שומרים על סמכות נבחרי הציבור"

    ח"כ ישראל אייכלר נואם במליאה צילום: פלאש 90
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר נשא היום (שני) דברים במליאת הכנסת נגד הליכה לבחירות בעת הזו, לדבריו, "הפוליטיקה הישראלית מאבדת את שפיותה. על תקציב חד שנתי או דו שנתי עלולה ליפול הממשלה – ההיסטוריונים לא יאמינו. אחרי שלוש מערכות בחירות קשות שוב רוצים לקחת את המדינה לבחירות שאיש כבר לא זוכר איזה מספר הן".

    אייכלר פנה להזכיר את האסון של קדימה כאזהרה לכחול לבן, "אני רוצה להזכיר כאשר קדימה בראשות שאול מופז מנתה עשרים ושמונה מנדטים, היא נכנסה לממשלת נתניהו לחודשיים בערך. כל החברים ידעו שבמקרה שתפורק הממשלה הם לא יחזרו אפילו עם עשרה מנדטים. אבל בכירי המפלגה לא עמדו בלחץ התקשורתי ופירקו את עצמם לדעת. הם חזרו עם שני מנדטים בלבד" הזהיר אייכלר.

    אייכלר תקף את פסק הדין השערורייתי של בג"ץ, "רק היום נתן בית המשפט העליון פסק דין למנוע הריסת המחבל שרצח את עמית בן יגאל הי"ד בשם השמירה על זכויות הרוצחים. מי ששמע את קול בכיו של האב השכול יודע שהשופטים תקעו את המסמר האחרון בארון הקבורה של אמון הציבור בשלטון בג"ץ. אבל להבדיל מן הכנסת הנבחרת השופטים בטוחים בשלטונם. עד גיל שבעים הם יהיו שם והם אינם עומדים לבחירת העם. לכן הם רודים בעם בשוטים ובעקרבים" תקף אייכלר.

    אייכלר פנה ותקף את השתיקה של חברי הכנסת, "מי נותן להם את הכוח להשחית? חברי הכנסת הרופסים שאינם עומדים על המשמר, אינם שומרים על סמכות נבחרי הציבור ואינם מסוגלים לעמוד על מעמד הדמוקרטיה מול השלטון האימה המשפטי".

    אייכלר שב והזהיר מבחירות בעת הזו, "אם נצא למערכת בחירות בתקופה הקורונה זו סכנה קיומית לאלימות בין אזרחי ישראל. השפה שאנחנו רואים עכשיו, שנאה, אלימות מילולית שעשויה להגיע גם לאלימות פיזית".

    ח"כ אייכלר סיים בפניה נרגשת: "אני רוצה להפנות את הדברים לכל מי שחושב ללכת לבחירות בתקופה זו. אין זו השעה ללכת לבחירות. הביטו בעיני העם, בעיני אלו שבחרו בכם שוב ושוב, אלו אשר הבטחתם לשרת אותם. השכילו למצוא דרך, לסלול שביל, ליישר הדורים, ולנהל את תקופת הקורונה ככל שתוכלו. אחר כך עוד יהיה מספיק זמן לריב ולהתקוטט. לא עכשיו עת לבחירות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אז למה החברים שלו הצביעו נגד פסקת ההתגברות?????