גפני במליאה: "תביאו כבר תקציב, לא מעניין אותי אם הוא דו שנתי"

    איתי גדסי No Comments on גפני במליאה: "תביאו כבר תקציב, לא מעניין אותי אם הוא דו שנתי"
    משה גפני צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבת הסיעה של יהדות התורה היום (שני) התקיים דיון על חוק דחיית מועד התקציב, ובסופו הוחלט כי לעת הזאת הדבר הנכון למדינת ישראל הוא להניח לכל הפחות הצעת תקציב על שולחן הממשלה במיידית.

    מסיעת יהדות התורה עוד נמסר כי "הסבל שנגרם בהיעדר התקציב הוא בלתי מתקבל על הדעת. אם לא תונח במיידית הצעת תקציב על שולחן הממשלה, הסיעה תתכנס שוב להחליט על אופן הצבעתה ביום רביעי".

    יו"ר ועדת הכספים משה גפני בנאומו במליאה לפני זמן קצר ביקר את המחלוקת המיותרת על תקציב המדינה, "כולנו אשמים במצב הקיים. אין תקציב מדינה וזה משפיע באופן ישיר על כולם. סיעת יהדות התורה שהיא מפלגה חברתית מתנגדת לבחירות בעת הזו, זה הדבר ההזוי ביותר שיכול לקרות. דו שנתי או חד שנתי זה כבר לא מעניין אותי, תביאו תקציב כאן ועכשיו לטובת אזרחי ישראל שכל כך זקוקים לו".

    בהמשך דבריו תקף גפני את הקשיים שמערימה רשות המיסים על הזכאים למענק, "הגיעו ללשכתי פניות על כך שרשות המיסים מקשה על אזרחים רבים ומבקשת למלאות דו"ח בשביל לקבל את המענק, אני מנצל את הבמה הזאת ולקרוא להם חדלו מהבקשות הללו במיידי, אין קשר בין המענקים לבין הדברים שאתם מבקשים, שחררו את הכסף לאזרחים".

     



    0 תגובות