קיש: "מקווים שתכנית הרמזור תאושר בראשון"

    איתי גדסי No Comments on קיש: "מקווים שתכנית הרמזור תאושר בראשון"

    סגן שר הבריאות יואב קיש אומר כי נעשים מאמצים לקדם את אישור תכנית הרמזור ולהקל על הציבור תוך מאבק בלתי מתפשר בקורונה

    יואב קיש צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הבריאות יואב קיש בוועדת החוקה: "עושים כל מאמץ שכבר ביום ראשון יהיה קבינט קורונה עם "הרמזור" בפנים ואם לא, נביא פתרון בכפוף לרמת התחלואה ליישור קו עד כמה שניתן, כולל בתי התפילה".

    סגן שר הבריאות יואב קיש התייחס לטענות יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר ואמר: "עם כל הצרות שאתם מדברים עליהם, אני מרגיש שיש פה אירוע אחר עם ועדת החוקה, בעבודה קשה וסופר מקצועית. אם לפני קבינט הקורונה אני עורך שיחות איתך כיו"ר הוועדה זה מקום אחר וטוב. בקבינט הקורונה היו תקנות של משרד הבריאות שכלפיהן מופנית הביקורת, ותקנות של משרד האוצר שהספיק להשלים את העבודה".

    "פרופ' גמזו נכנס לעבודה ומוביל תפיסה שונה משהייתה קודם. תוקף רוב התקש"חים אמור לפוג הלילה כך שהיינו צריכים להביא לקבינט משהו, אחרת לא היו שם תקנות במדינה. פרופ' גמזו אמר שלא סיים את עבודתו וביקש עד ה-1.9 זמן להביא את הכול במסודר. אכן, יש פגמים ויש דברים שנתפרו וזה לא מה שאנחנו רוצים להמשיך לחיות איתו אך בגלל שהעבודה עדיין מתבצעת אכן עשינו בחלקו העתק הדבק".

    בהתייחסו לדרישת יו"ר הוועדה להקדמת העבודה על הסדרת התקנות אמר: "אני עושה את כל המאמצים להקדים את התקנות המתוקנות ליום ראשון הבא במקום ל-1.9. אך גם אם לא נספיק להסדיר את כל המעטפת, נעשה סדר בכל הדברים שאפשר, כולל בתי תפילה. זה גם תלוי ברמת התחלואה שאם תתגבר אולי התקנות יוקשחו ואם היא תפחת אולי נוכל ליישר קו לכולם בצורה יותר חופשית. אנחנו עושים כל מאמץ שכבר ביום ראשון יהיה קבינט קורונה עם "הרמזור" בפנים ואם לא, נביא פתרון בכפוף לרמת התחלואה ליישור קו עד כמה שניתן".



    0 תגובות