ש"ס תומכת אך יהדות התורה מתלבטת: "היעדר תקציב – פגיעה קשה"

    איתי גדסי No Comments on ש"ס תומכת אך יהדות התורה מתלבטת: "היעדר תקציב – פגיעה קשה"

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, שיתף את ועדת הכספים בלבטים בתוך סיעתו באשר לדחיית התקציב: "יש לנו התלבטות לא פשוטה לגבי הצעת החוק לדחיית התקציב בעוד 3 חודשים – המשמעות היא המשך שיתוק של תקציבים, בהם כאלה הנוגעים לחיי ילדים"

    משה גפני צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך דיון מהיר של ועדת הכספים בנושא "פתיחת שנת הלימודים ב-1.9 בסכנה בשל בעיות תקציביות ברשויות המקומיות", התריעו חברי כנסת וגורמי השלטון המקומי כי בהעדר תקציב ישנה פגיעה קשה בתלמידי השכבות החלשות, בהעדר תקצוב לתוכניות שונות ורבות.

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני התייחס לסוגיית דחיית התקציב, שמשמעה דחייה נוספת של כל אותן תוכניות: "לא הבענו עמדה בנוגע להצעת החוק של דחיית התקציב בעוד 3 חודשים, יש לנו התלבטות לא פשוטה", חשף את הלבטים בתוך סיעתו – יהדות התורה.

    גפני הבהיר: "אנחנו מתנגדים בכל מכל לבחירות, גם השר דרעי נגד בחירות, אבל להאריך את המועד, הפירוש הוא שאין תקציב. המציאות שאנחנו משתקים לחלוטין את המדינה. יסבלו מזה מעמד הביניים והשכבות החלשות. יש לנו התלבטות אם שווה כל הדבר הזה. מה עושים בינתיים? מביאים כל הזמן תקציבים בחלקים, הולכים להגיע מחר 4.2 מיליארד ש"ח למשרד החינוך בשל הקורונה, ואחר כך עוד 8 ומשהו מיליארד ש"ח לצרכים במשרדים שונים, המשמעות של ההתנהלות הזו שכל מה שהעליתם פה ימשיך להיות משותק. אסור ללכת לבחירות, אבל צריך לפתור את הבעיות האלה. אלה לא דברים שאפשר לשחק בהם, חיים של ילדים".

    כזכור, אמש (ראשון) הודיעו הליכוד, כחול לבן וסיעת ש"ס על תמיכתם בחוק שיזמו השר יועז הנדל וח"כ צבי האוזר לדחיית מועד העברת התקציב. החוק צפוי לעלות ביום רביעי הקרוב להצבעה במליאת הכנסת.



    0 תגובות