למרות הקושי והקורונה: מאיר גרין משיק את הסינגל 'בנשל' • האזינו

    דוד קליגר 4 Comment on למרות הקושי והקורונה: מאיר גרין משיק את הסינגל 'בנשל' • האזינו

    לאחר שהצהיר ברדיו כי למרות שלא שווה כלכלית להוציא שיר בימים אלו, הוא יוציא רק בגלל הביקוש של המאזינים מגיש הזמר מאיר גרין את השיר 'בנשל' בהפקה מוזיקלית של לירז שושן ודורון אלימלך • האזינו

    צילום: ים אביב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאיר גרין, יוצר צעיר שמצית את עם ישראל בשירה חיובית ומשמחת, שובר את חושך התקופה בתקווה גדולה, ומוציא סינגל חדש – "בנשל". שיר חיובי, שונה, ועם מוטיבים שמחים כשבחוץ חשוך וקשה לחזות את המחר.

    בזמנים של חוסר בהירות, כשהנגיף מאיים והקיץ נראה כשלכת של סתיו, האומנות מסביב עצובה והשירים כואבים. "רציתי להאיר זרקור על התקופה הזאת, כאשר כולנו יושבים בבית ולא יודעים אם נחזור לחיינו כאתמול". מעמיק מאיר, "גם עבור אומן, בכלל לא פשוט להמשיך ליצור כשלא ידוע מה ילד מחר. ועדיין, זיהיתי צורך להביא לקהל שלי תקווה שמחה באמצעות שיר שתפקידו המהותי זה להרים את רוחו של עם ישראל".

    'בנשל' נוצר כשמאיר ישב עם חברו באולפן במהלך ימי הקורונה הראשונים, ועבד בכלל על שיר אחר. "תוך כדי העבודה, קיבל חברי אין סוף שיחות, ביקורים ובקשות ממכריו להלוואות חירום בשל המצב. באותו רגע הבנתי באיזה דיסוננס אנחנו, חיים על חוט דק בין הישרדות לאומנות, בין אושר לפשטות.."

    אז מה יש לעשות? עלינו למצוא איזון ולראות את העולם שלנו באור חיובי. גרין מספר שהוא עצמו מצא את האיזון והתקווה בה, זה מסייע לו להתנהל בחיים. מאיר מברך על איזון ושולח תקווה לכולנו כיצירה שנוצרה לצורך השעה. השיר מזכיר לנו שאבא כאן וכל אחד מאתנו "בנשל" השם יתברך, וגם בתקופה זו הוא לא יעזוב אותנו לרגע.

    האזינו:

    קרדיטים:
    מילים ולחן: מאיר גרין | הפקה מוזיקלית: לירז שושן ודורון אלימלך | צילום עטיפה: בצלאל כהן



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      יפפפפפפפפפפפפפפפההההההההההההההההה
      מחכים להבא

    2. 3

      אפשר שיעלו גם את הקליפ

    3. 2

      אם אפשר לעלות גל את הקליפ

    4. 1

      שיר ממש יפהההההה….בכללי מאיר זמר אלוףף יש קול מושלםםם ואני מחכה כבר לשירר הבאאאאא יאללההה מתיי זה יבואא?????