שריפה קשה בבירה; כבן 30 נמצא ללא רוח חיים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שריפה קשה בבירה; כבן 30 נמצא ללא רוח חיים

    שריפה פרצה הבוקר בבית בשכונת גאולה בבירה; לאחר פעולות כיבוי וחילוץ, נאלצו צוותי הרפואה לקבוע את מותו של גבר כבן 30

    זירת שריפה צילום: תיעוד מבצעי מד"א
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שריפה קשה בירושלים. חמישה צוותי כיבוי והצלה פעלו בשעת בוקר מוקדמת בשריפה במבנה הנמצא ברחוב עבודת ישראל שבשכונת גאולה. הצוותים חדרו למבנה הבוער ואפוף העשן הסמיך וזאת לאחר שנאלצו לפרוץ את הדלת הנעולה. בתוך הדירה, איתרו לוחמי האש אדם שהיה לכוד בלהבות ובעשן, ומיד חילצו אותו לטיפול רפואי של מד"א כשהוא ללא הכרה. למרבה הצער, נקבע מותו.

    ממד"א נמסר: "בשעה 06:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על שריפה בדירה, בקומת קרקע, בבנין מגורים בן 2 קומות, ברחוב עבודת ישראל, בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א, מדווחים על גבר בשנות השלושים שחולץ ללא סימני חיים, וקובעים את מותו".

    פאראמדיקית מד"א, חוגלה ארז, סיפרה: "כשהגענו למקום, ראינו אש ועשן סמיך יוצאים מדירה בקומת הקרקע בבניין, כוחות הכיבוי פעלו במקום, ולאחר שהתאפשר הם נכנסו לדירה, שם אותר וחולץ אלינו, גבר בשנות השלושים, מחוסר הכרה, עם כוויות ושאיפת עשן רב, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א

    רב רשף מוטי מלמד מפקד משמרת בכבאות והצלה לישראל מרחב "האומה" שפיקד על האירוע אמר: "הבוקר, דווח לנו על שריפה במבנה הנמצא ברחוב עבודת ישראל באזור שכונת גאולה. הגענו למקום במהירות עם מספר צוותי כיבוי וזיהינו מיד את השריפה באחת הדירות במבנה ישן, שבתוכו היתה דירה קטנה שעל פניו נראית כדירה מאולתרת. לוחמי האש נכנסו לתוך הדירה הבוערת תוך סיכון עצמי, ותוך זמן קצר מאוד, מצאו בתוכה אדם כבן 30 כשהוא ללא הכרה".

    "חילצנו מיד את הלכוד לידי כוחות מד"א אולם, עקב הפציעות הקשות שהאיש ספג מהאש והעשן, נאלצו אנשי מד"א לקבוע את מותו של הפצוע בשטח", סיפר.

    בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים מציינים ומזכירים: "חל איסור לשנות מבנים למגורים שלא באישור ושלא עפ"י התקן, שינוי כזה במבנים יכול להפוך את המבנה בעת שריפה למלכודת מוות המונעת הימלטות מהירה והגנה על הדיירים במקום. בנוסף, התקנת גלאי עשן בבתים, הוכחה כמצילת חיים ואף מונעת במקרים רבים מאוד פגיעה קשה ברכוש ואת מניעת התפתחות האש עוד בתחילתה".



    0 תגובות