פשרת ביניים: נתניהו הסכים להצעת האוזר לחוק דחיית תקציב המדינה

    איתי גדסי No Comments on פשרת ביניים: נתניהו הסכים להצעת האוזר לחוק דחיית תקציב המדינה

    סיעת "דרך ארץ" הגישה הצעה לראה"מ לחוקק חוק לדחיית תקציב המדינה בקריאה שנייה ושלישית. בכיר בליכוד הבהיר כי ראה"מ הסכים לתת צ'אנס אחרון לפשרה. דרעי הודיע כי ש"ס תתמוך בהצעה

    צילום: פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיעת "דרך ארץ" פנתה הערב (ראשון) לראש הממשלה בנימין נתניהו וביקשה את תמיכת הליכוד בקידום החוק לדחיית תקציב המדינה, עד קריאה שנייה ושלישית. צעד זה יאפשר לליכוד ולכחול לבן את הזמן, במקביל לקידום החוק, להגיע לפתרון כולל של כל המחלוקות ביניהם כדי להבטיח תפקוד שוטף של הממשלה ולמנוע בחירות.

    בכיר בליכוד הסביר את סיבת היענות ראה"מ להצעה: "הסכמנו להיעתר לבקשת 'דרך ארץ' כדי לתת צ׳אנס אחרון לפשרה. מצפים מכחול לבן להתמקד בעיקר ולהימנע מגרירת מדינת ישראל לבחירות מיותרות".

    יו"ר שס, אריה דרעי, הודיע הערב, כי סיעת שס תתמוך בקריאה הטרומית ובקריאה ראשונה, בהצעת החוק של סיעת ׳דרך ארץ׳ לדחיית מועד תקציב המדינה.

    מכחול לבן נמסר: "כחול לבן מברכת את הליכוד על היענותו לשמירה על יציבותה הפוליטית והציבורית בישראל. כחול לבן תעשה כל שביכולתה כדי למנוע בחירות איומות מאזרחי ישראל בעיצומו של אחד המשברים החמורים בתולדות המדינה. נתמוך בתיקון החוק הקיים, בדרך שתאפשר תקציב לשיקום כלכלת ישראל. לאזרחי מדינת ישראל מגיע את הודאות והיציבות הטובה ביותר בעת הזו ולכך נמשיך לפעול".

    יו"ר ועדת החוץ והבטחון, ח"כ צבי האוזר אמר בתגובה להסכמת הליכוד לקדם הצ"ח שלו לדחיית האישור על התקציב: הצעת החוק שלנו תעלה ביום רביעי לקריאה טרומית במליאה, וזו התקדמות מבורכת.

    בחירות בזמן משבר הקורונה ולאור האתגרים הבטחוניים העומדים בפנינו – יהוו פגיעה אנושה באינטרס הלאומי ובציבור הישראלי. נעשה הכל כדי למנוע את טירוף הדעת שבהליכה לבחירות רביעיות ולקדם יציבות פוליטית ואחדות.



    0 תגובות