סגן השר פרוש על המשבר בין הליכוד לכחול לבן: "אין פתרון באופק"

    אסתי פלד No Comments on סגן השר פרוש על המשבר בין הליכוד לכחול לבן: "אין פתרון באופק"

    סגן שר החינוך מאיר פרוש בריאיון ל'מהדורה המרכזית' הבהיר כי "ועדת הרבנים לענייני חינוך ביקשה שנתמקד בגילאים הגבוהים יותר"

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך מאיר פרוש התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אית גדסי והתייחס לפתיחת שנת הלימודים הבאה במגזר החרדי: "בפיצול כיתות המשרד יקצה תקציב למורי עזר במוסדות החרדים, זה מקל על פתיחת שנת הלימודים, הקול קורא בהתחלה לא כלל את מוסדות הפטור ואני אמרתי שלא יקום ולא יהיה" הבהיר פרוש.

    על הלמידה מרחוק בתקופת משבר הקורונה וההיערכות לקראת הבאות אומר פרוש, "ועדת הרבנים לענייני חינוך ביקשה שנתמקד בגילאים הגבוהים יותר, יש לנו למעלה משלושים מיליון שקל לרכישת מכשירים כשרים ולכל הקשור ללמידה מרחוק במוסדות החרדים".

    על הדיווחים כי מאות מיליוני ש"ח יועברו לישיבות בקרוב אמר פרוש, "אין הצעה להעביר 400 מיליון שקל לישיבות והכוללים. לא ניתן לעשות זאת עד שיש החלטה על תקציב המדינה. אנחנו כעת בבעיה בעניין הזה".

    פרוש התייחס למתיחות הקשה השוררת בין הליכוד לכחול לבן ואמר, "אנחנו תמיד בעד שיקיימו הסכם, אבל אני לא יודע מה אנשי המקצוע אומרים, טוענים שדעתם נחרצת על חד שנתי. המצב כעת בין הליכוד לכחול לבן הוא בלתי נסבל".



    0 תגובות