- רדיו קול חי - -

הבחירות כבר כאן: "כחול לבן מנסים לעשות עלינו סיבוב"

על מסלול בחירות. ועדת השרים לחקיקה לא תכונס זה השבוע השלישי, בשל החלטתו של יו"ר הוועדה, שר הדיגיטל הלאומי, חה"כ דודי אמסלם. הסיבה הרשמית לכך היא "התנהגות כחול לבן והפרות הסיכומים שנעשו לאחרונה", לדברי אמסלם.

באשר לטענות כי הוועדה לא מכונסת בשל הצעת חוק פרטית של חבר הכנסת הילה שי וזאן, אומר אמסלם: "גם כך הצעת חה"כ וזאן הינה הצעת חוק פרטית ולא ממשלתית, וסוכם שמעלים רק הצעות חוק ממשלתיות בנושא הקורונה בלבד. הדפתי כבר בעבר עשרות הצעות חוק פרטיות של חברי כנסת מן הליכוד, וזו פעם ראשונה שכחול לבן מגישה הצעה כזו, למרות שהיא יודעת שהועדה דנה רק בהצעות חוק ממשלתיות בסוגיות הקורונה".

"המאבק בנגיף הקורונה הוא בראש סדר העדיפות של ממשלת ישראל, ועומד בראש מעייני. אני ער לקשיים ולמצוקות של הציבור, ופועל לילות כימים, יחד עם שאר חברי, כדי לעזור, לטפל ולפתור את הבעיות השונות, על הצד הטוב ביותר. חבל שאבי ניסנקורן דוחף את הצעת החוק מטעמים פופוליסטיים למרות שהוא מבין כי מדובר בהצעה מורכבת ולא שוויונית ובכך מעמיק את המשבר וחוסר האמון בין הליכוד לכחול ללבן".

"אם מר ניסנקורן ידאג לשבת עם שר האוצר, נוכל להביא הצעת חוק מאוזנת, שוויונית שהממשלה תיתן עליה חסותה, כבר בימים הקרובים. במקום לטפל באמת בסוגיות הקורונה, הוא עסוק כל היום ביצירת משברים ובהגנה לא מוצדקת על מנדלבליט וחבר מרעיו. מסתבר שיש אנשים שגם בתקופה זו עושים פוליטיקה זולה וקטנה על הגב של הציבור, ומנסים לעשות עלינו סיבוב, בדיוק כפי שעשו עם חוק אחר לפני מספר שבועות, לא בבית ספרנו".