כץ תוקף את כחול לבן: "מפיצים טענות כוזבות"

    איתי גדסי No Comments on כץ תוקף את כחול לבן: "מפיצים טענות כוזבות"

    שר האוצר ישראל כץ תוקף את כחול לבן וטוען כי הודעתם בנוגע לאי כינוס ישיבת הממשלה: "כוזבת ומטעה"

    שר האוצר ישראל כץ צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההתכתשות הקואליציונית נמשכת. שר האוצר ישראל כץ מגיב להאשמות כחול לבן כי התכנית הכלכלית אותה הציג הליכוד כבסיס לסירובם לכינוס ישיבת הממשלה, הינה ספין של הליכוד ואומר: "הודעת כחול לבן בקשר לתוכנית ההאצה והסיוע לאוכלוסיות מיוחדות בסך 8.4 מיליארד ש"ח, אותה הגשתי מחר לממשלה, הינה כוזבת ומטעה".

    לדבריו: "התוכנית, שכוללת ביצוע מיידי של תשתיות להאצת המשק בתקופת הקורונה וסיוע לאוכלוסיות מיוחדות, הינה חלק מחוק רשת הביטחון הכלכלי לתקופת הקורונה בסך 90 מיליארד ש״ח, אותו הגשתי ושאושר בממשלה ובכנסת. בהתאם להחלטת הממשלה וללוח הזמנים שנקבע בחוק לפרק זה, התוכנית הוצגה לנציגי כחול לבן (הוד בצר – נציגו של בני גנץ, והשר עמיר פרץ), בהתאם וגם אושרה על ידם. כל עיכוב באישור ובביצוע התוכנית יגרום לפגיעה קשה בציבורים נזקקים ובהאצת המשק בתקופת הקורונה".

    כזכור, אמש (מוצ"ש) טענו בכחול לבן כי ישיבת הממשלה לא מכונסת בשל סירובה של הליכוד להעביר את תקנון הממשלה. באשר לתכנית הכלכלית אותה הציגו בליכוד, אמרו: "מדובר בתוכנית בעלות של מיליארדים הנוגעת לטווח הארוך שטרם הוצגה במלואה וטרם גובשה סופית. הנסיון להעלות אותה מהיום למחר הוא לא יותר מאשר ספין לא אחראי".



    0 תגובות