"זרקתי את בקבוק המים למרכז הכיתה ופתאום זאב יצא מתחת לשולחן"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "זרקתי את בקבוק המים למרכז הכיתה ופתאום זאב יצא מתחת לשולחן"

    הדרמה מאחורי החיפושים הנרחבים, אחרי שני הילדים זאב ושאול מכפר סילבר, ועד למציאתם ע"י איש שב"ס אלי אזולאי בבית הספר של היישוב

    אמיר אוחנה צילום: פלאש 90
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש נפתחו חיפושים נרחבים אחר שני אחים, שאול בן ה-7 וזאב בן ה-4 בכפר סילבר שבמועצה אזורית חוף אשקלון, שני האחים רכבו על קורקינט ועקבותיהם נעלמו. לאחר שעות ארוכות של חיפושים ע"י שוטרים ומתנדבים הם נמצאו בבית הספר ביישוב. כעת נחשף הסיפור הדרמתי על איש שירות בתי הסוהר רב כלאי אלי אזולאי ואשתו שעזרו בחיפושים והובילו למציאתם.

    השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה התקשר לרב כלאי אלי אזולאי מיחידת נחשון מיד לאחר שמצא את האחים שאבדו יום שלם בדרום ושיבח אותו על התושייה ובעיקר על הערבות ההדדית שהפגין ביציאתו לחיפושים באופן עצמאי לאיתור הילדים.

    וכך הכל החל: רב כלאי אלי אזולאי מפקד פלגת דן ביחידת נחשון של שרות בתי הסוהר שמע על החיפושים הנרחבים בדרום והחליט להצטרף לחיפושים בכפר סילבר יחד עם אשתו. הוא לא ציפה שיצליח למצוא את האח הקטן בעזרת בקבוק מים.

    לאחר ששמעו רב כלאי אלי ואשתו על היעדרות האחים הקטינים, הם החליטו להשאיר את הילדים שלהם בבית ולהצטרף לחיפושים "החלטנו ללכת לעזור בחיפושים השארנו את הילדים אצל הסבא והסבתא" מספר אלי.

    אלי סיפר כי בהתחלה, "חשבתי שהם הלכו לאיבוד או יותר נורא שמדובר באירוע ביטחוני. בשל אופי עבודתי אפילו חשבתי על הנורא מכל, וזה הניע אותי לעזוב הכל ולהתחיל לחפש את הילדים ולמצוא אותם".

    במהלך החיפושים אלי ואשתו הגיעו לקראת השעה 19:00 לשערי כפר סילבר וכבר ב 19:16 הוא הודיע "מצאנו את הילדים".

    וכך הוא מספר: "נכנסנו ליישוב, בדרך הייתה בריכת שחיה ריקה ממים וזה עורר אותנו לחשוב לאן ילדים יכולים ללכת ? הבחנתי במבנה בית ספר שמורכב ממספר מתחמים וחשבתי שזהו מקום טוב להתחיל לחפש בו למרות שהוא כבר נסרק, כל הזמן היה לי מוזר שלא מצאו את הקורקינטים עליהם רכבו הילדים, הבנתי שזה הדבר הראשון שצריך לחפש".

    אלי ממשיך ומתאר את החיפושים הבלשיים, "יצאתי ממבנה בית הספר הגדול ולפניי היה מתחם משחקיה דיי נטוש אמרתי לאישתי הם רק פה, פניתי לעוד מבנה שיש בו מספר כיתות ומצאתי באחת מהן פירצה. יחד עם שוטרים ממרחב לכיש הצצנו דרך החלונות וניסנו לסרוק את המקום, הצלחתי להשחיל את הראש דרך הסורג זו הייתה כיתת מחשבים מבולגנת ונטושה".

    ואז "לפתע ראיתי את הקורקינט של אחד האחים זרוק, צעקנו בשמם ואף אחד לא ענה ובהחלטה של רגע – זרקתי את בקבוק המים שלי פנימה למרכז הכיתה … ופתאום ראיתי את זאב הקטן בן הארבע יוצא מתחת לשולחן תחתיו התחבא, לקח את המים עמד ושתה. הילדים היו בהלם לא זזו ולא פתחו את הדלת עברו מספר דקות, הגיעו עוד מספר אנשים ואז שאול בן ה7 פתח את הדלת".

    זאב הקטן בא אליי הרמתי אותו, ורק רציתי לבדוק שהוא מתקשר בריא ושלם. מספר אלי את הסיפור המרגש.

    השר לבט"פ קיבל דיווח על האירוע מאת מ"מ נציב בתי הסוהר ויחד שוחחו עם הקצין ואשתו ובירכו אותם על המעשה.

    רב כלאי אלי ואשתו שומרי שבת ובדרכם לחיפושים הבינו שיממשו את המשפט "פיקוח נפש דוחה שבת", הזדהותם עם ההורים והחשש לחיי הילדים הוביל אותם להושיט עזרה "זה יכול לקרות לכל אחד והערבות ההדדית היא מה שעושה אותנו שונים כחברה ישראלית". כך סיכם אלי את החוויה המטלטלת והמרגשת שעברו הוא ואשתו.



    0 תגובות