לכבוד שבת: "ישמחו" בביצוע יצחק מאיר מתוך האלבום השני של כצ'לה • האזינו

    דוד קליגר No Comments on לכבוד שבת: "ישמחו" בביצוע יצחק מאיר מתוך האלבום השני של כצ'לה • האזינו

    המלחין הידוע והח"כ לשעבר כצל'ה חוזר עם שיר נוסף מתוך הסדרה "ניגוני השבת של כצל'ה 2" והפעם "ישמחו" בביצוע של יצחק מאיר, על העיבוד הופקד יובל סטופל • האזינו

    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "ישמחו" הוא סינגל שני ומלהיב מתוך אלבום שני בסדרת ניגוני השבת של כצל'ה. כמו באלבום הראשון, את הלחנים המשמחים מבצעים טובי וגדולי המוזיקה החסידית, כשלכולם מכנה משותף: חיבה לניגוני השבת של כצל'ה. את הביצוע הפעם הפקיד כצל'ה בידיו של יצחק מאיר, הניהול המוזיקלי כמו תמיד – של יובל סטופל.
    עד כה הופקו משיריו 4 אלבומים, אחד מהם מוקדש לניגוני שבת, עם שירים שרבים מהם, נוגנו רבות על גלי האתר וזכו להיות מושרים בקהילות רבות בעולם.
    סדרת "ניגוני השבת של כצל'ה", באלבום הראשון ובזה שייצא אי"ה בקרוב, הוא הרצון להעניק למשפחתו מזכרת מזמירות השבת, המושרות דרך קבע על שולחן השבת בביתם. לכן, בפני המעבד והמפיק המוזיקלי יובל סטופל, שעיבד את האלבום כולו – עמד אתגר גדול. לנסוך בלחנים מוזיקה עכשווית, ועדיין שיישמעו כמו שהיו נשמעים פעם שירים חסידיים.

    גם הפעם, מילות זמירות השבת הידועות בלחן החדש – התלבשו באופן מושלם על הביצוע של האמן שנבחר, יצחק מאיר. "פתאום השבת על כל גווניה עלו בדמיוני", הוא מתאר. "שלב הקניות והבישולים, אלו שנדמים לפעמים כטרחה בערב שבת, הפכו לשמחים ומענגים כחלק מאור השבת עצמה. "ישמחו במלכותך, מכיני שבת ושומרי שבת, עם מקדשי שביעי כולם ישבעו ויתענגו מטובך".

    לחן: יעקב כצל'ה כ"ץ | עיבוד והפקה מוזיקלית: יובל סטופל



    0 תגובות