המפלגות החרדיות לנתניהו וגנץ: "לא ניתן יד להקדמת הבחירות"

    איתי גדסי No Comments on המפלגות החרדיות לנתניהו וגנץ: "לא ניתן יד להקדמת הבחירות"

    ראשי הסיעות החרדיות לרה"מ בנימין נתניהו ורה"מ החליפי שר הביטחון בני גנץ: "לא נשתף פעולה עם שום יוזמה להקדמת הבחירות"

    7:31
    19.03.24
    הדף היומי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף כ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים הרב אריה דרעי, שר הבינוי והשיכון הרב יעקב ליצמן, ויו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני, קיימו היום (חמישי) דיון מעמיק נוכח הנסיבות הפוליטיות והעיכוב בגיבוש תקציב המדינה.

    ראשי הסיעות החרדיות הביעו התנגדות ברורה ונחרצת לקידום הליכה לבחירות "אזרחי ישראל מתמודדים בימים אלה עם בעיות קשות, בריאותיות וכלכליות, ועצם המחשבה ללכת למערכת בחירות בעת הזאת הינה טירוף מוחלט".

    לדבריהם "זה הזמן לפנות כל דבר אחר, להביא לאישור דחוף של תקציב המדינה, בכדי שנוכל להתמקד באתגרי המשק ומערכת הבריאות, נוכח משבר הקורונה שפוקד את אזרחי ישראל ואת כל העולם. לא נשתף פעולה עם כל יוזמה להקדמת הבחירות ואנו נעשה הכל למנוע בחירות".

    ראשי סיעות ש"ס ויהדות התורה קוראים לרה"מ בנימין נתניהו ולעמיתו רה"מ החלופי ושר הביטחון בני גנץ, לגלות אחריות לאומית, להתכנס יחדיו על מנת להגיע לפתרון מוסכם ומניעת הליכה לבחירות מיותרות. ראשי הסיעות ציינו "על אף שלמפלגות החרדיות אין מה לחשוש מבחירות, טובת אזרחי ישראל לנגד עינינו".

    בסיעת כחול לבן מסר בתגובה: "אזרחי ישראל לא יסלחו למי שיגרור את המדינה לבחירות בתקופת חירום רפואית וכלכלית. דרעי, ליצמן וגפני צודקים – חייבים להעביר תקציב לשנה כפי שכל כלכלני ישראל ממליצים ולחזק את האזרחים, הכלכלה והחברה הישראלית".



    0 תגובות