מקורב לחיזבאללה: "למרות הפיצוץ חיזבאללה עוד ינקום"

    שלמה ריזל No Comments on מקורב לחיזבאללה: "למרות הפיצוץ חיזבאללה עוד ינקום"

    באיראן מנסים להסיט את האש מהם וטוענים כי מאחורי הפיצוץ הגדול בביירות מסתתרות אצבעות ישראליות

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה וקצת לאחר האסון הגדול בנמל ביירות בו איבדו את חייהם מאות בני אדם ואלפים רבים נפצעו, הוכלת וגוברת הדרישה מבעם בלבנון לוועדת חקירה הגונה ורצינית שתמצא את האשמים והסיבה למחדל הגדול.

    למרות הכל עורך העיתון הלבנוני אל-ח'באר, איברהים אלאמין, המקורב לארגון חיזבאללה מנסה להעביר מסר מאיים לישראל למרות הכאוס ואומר: "למרות הפיצוץ שהיה בביירות, ישראל צריכה להיות מודאגת. חיזבאללה עוד ינקום את דמו של הפעיל שלה שנהרג בסוריה". פרשנים מעריכים כי מדובר במס שפתיים בלבד של חיזבאללה שנמצא בשעתו הקשה ביותר.

    בתוך כך, ‏שוב מנסה איראן להרחיק את האש ממנה לכיוון ישראל וזועמת על מהלך הסיוע של ישראל ללבנון, דובר משרד החוץ האיראני עבאס מוסאווי הגדיר את הסולידריות של ארה"ב וישראל עם העם הלבנוני במילים "צביעות והונאה". סוכנות הידיעות "פארס" שפרסמה את דבריו שאומר, "אצבעות "הישות הציונית מסתתרות מאחורי אסון ביירות".

    בלבנון מקבלים ברגשות מעורבים את הצעת הסיוע והארת הדגל הלבנוני על בניין הערייה בת"א, בקרב תומכי חיזבאללה תקפו את המהלכים הישראלים ואמרו, "לא מעוניינם שתדליקו את דגל לבנון, נדליק אתכם בטילים שלנו". עוד נכתב, "מעדיפים למות ולא לקבל עזרה מישראל".



    0 תגובות