ח"כ בוסו לשר המשפטים: הרחב את שעות קבלת הקהל בהוצאה לפועל

    איתי גדסי No Comments on ח"כ בוסו לשר המשפטים: הרחב את שעות קבלת הקהל בהוצאה לפועל

    בשיאו של המשבר הכלכלי, מספר ההליכים בהותאה לפועל הולך וגודל, אך שעות קבלת הקהל מוגבלת לשעות הבוקר בלבד. ח"כ בוסו דורש כי שעות קבלת הקהל יורחבו גם לשעות הצהריים, דבר שייתן מענה ראוי למצוקות רבות בזמן המשבר

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים פנה עו"ד ויצמן לח"כ אוריאל בוסו מש"ס, והציג בפניו את הנתונים הקשים מהשטח, על זינוק במספר החייבים שתלויים כנגדם הליכי הוצאה לפועל, בעוד שעות הפעילות של הלשכות מצומצמות לשעות הבוקר בלבד. מציאות זו מקשה על חלק מהחייבים שחוששים לפרנסתם, להגיע ללשכות ולהסדיר את ההליכים התלויים ועומדים נגדם, לפני שאלו יהפכו להליך בלתי הפיך.

    חבר הכנסת אוראל בוסו הפנה בעניין שאילתה במליאת הכנסת, לשר המשפטים אבי ניסנקורן ובו דרש להרחיב את שעות הפעילות של הלשכות, על מנת להתמודד עם העומס הרב והקושי של חלק מהחייבים להגיע ללשכות בשעות הפעילות הנוכחיות.

    'שעות הפתיחה הנוכחיות, מונעות מאזרחים תמימים את האפשרות לממש את האופציה האחרונה שנותרה להם לפני הקריסה הכלכלית', אמר ח"כ בוסו בפנייה לשר המשפטים אבי ניסקורן. 'דווקא בתקופה זו של משבר כלכלי חריף, שמאיים למוטט עסקים ומשפחות, עלינו להעניק לחייבים את מלוא האפשרויות להסדיר את החובות שלהם, בטרם יפתחו מולם הליכי הוצאה לפועל.

    שר המשפטים אבי ניסנקורן, שמשרדו אמון על הפעלת לשכות ההוצאה לפועל, הבהיר בדיון, כי משרד המשפטים נחוש למצוא הסדר מניח את הדעת, שיאפשר להפעיל את הלשכות לפחות בחלק מהימים גם בשעות אחר הצהרים.

    יוזם השאילתא, המשנה לראש לשכת עורכי הדין עו"ד יוסי ויצמן, שיבח את הפעילות המהירה של ח"כ בוסו לפתרון מצוקת החייבים ואת התגייסות שר המשפטים למצוא הסדר לטובת החייבים: 'לא יתכן שאדם יקלע לסחרחורת כלכלית, רק בגלל החשש להיעדר ממקום העבודה בבוקר, שחרב הפיטורין מאיימת מעל ראשו, בימים שלצערנו את הארץ שוטפים גלי פיטורין'.



    0 תגובות