סמוטריץ' במתקפה: "השמאל מנהל את מדיניות הממשלה, ביבי בורח"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' במתקפה: "השמאל מנהל את מדיניות הממשלה, ביבי בורח"

    לאחר נפילת פסקת ההתגברות בהצבעה בכנסת, תק, ח"כ בצלאל סמוטריץ' את הליכוד והחרדים וטען כי אבי נינסקורן מנהל את המדינה, "אבי ניסנקורן הוא פרצופה של הממשלה הזו. ראש ממשלה בכאילו, שרי ימין בכאילו, ברחנים שמשאירים למיעוט קטן מהשמאל לנהל את המדינה"

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר נפילת פסקת ההתגברות בכנסת לאור אי תמיכת הליכוד והמפלגות החרדיות שהצהירו מראש שלא יתמכו לאור ההסכמים הקואליציונים, יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' עלה למתקפה במליאת הכנסת על פסקת ההתגברות: "אדוני ראש הממשלה אבי ניסנקורן, אדוני ראש הממשלה החליפי אבי ניסנקורן, אדוני יו"ר הכנסת אבי ניסנקורן, אדוני שר האוצר ניסנקורן, אדוני שר המשפטים אבי ניסנקורן".

    סמוטריץ' הוסיף, "אבי ניסנקורן הוא פרצופה של הממשלה הזו. ראש ממשלה בכאילו, שרי ימין בכאילו, ברחנים שמשאירים למיעוט קטן מהשמאל לנהל את המדינה".

    ח"כ סמוטריץ' המשיך לחלוק כבוד לשר המשפטים, "אדוני ראש הממשלה האמיתי אבי ניסנקורן, אני מעריך אותך. אתה מנהל את המדיניות של מדינת ישראל. אתה מצליח עם הכח הפוליטי הקטן שלך, ובעיקר עם הפחדנות וחדלון האישים של הליכוד והחרדים, להוביל מדיניות שמאל מלא מלא" הטיח סמוטריץ'.

    "אני מסתכל על המליאה הריקה ועל כל ה"ברחנים" שקוראים לעצמם ימין ומתבייש" הלם סמוטריץ' בליכוד.

    לדברי סמוטריץ', "ניסנקורן, מגן בחירוף נפש על מערכת פוליטית ש"מגנה" על זכויות מיעוט רק כשהוא בא מהצד הנכון, ובז לזכויות המיעוט של אלה שבאמת צריכים הגנה. איפה היה בג"ץ כשגירשו עשרת אלפים איש מגוש קטיף?! על איזה מיעוט בג"ץ מגן כשהוא פוסל את חוק הגיוס?! איפה הוא כשצריך להגן על חרדים ומתנחלים?! על מי אתה עובד?" שאל ח"כ סמוטריץ' את שר המשפטים.

    בסיום דבריו אמר, "השמאל מנהל את מדיניות הממשלה, ביבי בורח. מקווה מאוד שבבחירות הקרובות הציבור יברח ממנו".



    0 תגובות