שה"ח ל-17 שגרירים זרים: "לכולנו אינטרס משותף למנוע את התגרענות איראן"

    שלמה ריזל No Comments on שה"ח ל-17 שגרירים זרים: "לכולנו אינטרס משותף למנוע את התגרענות איראן"

    שר החוץ אשכנזי בפגישה עם שגרירי אמריקה לטינית והקאריביים בישראל: "איראן ממשיכה בנסיונותיה להתבססות במזרח התיכון ובמדינות אמריקה הלטינית. לכולנו אינטרס משותף להלחם בטרור, למנוע את התגרענות איראן והוצאת ארגון חיזבאללה מחוץ לחוק"

    שר החוץ גבי אשכנזי צילום: פלאש90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ גבי אשכנזי נפגש היום (רביעי) עם 17 שגרירי אמריקה הלטינית ומדינות הקאריביים.

    בפתח הפגישה התייחס השר אשכנזי לפיצוץ שהתרחש אמש בביירות ועדכן את השגרירים כי ישראל הציעה סיוע המונטארי ורפואי ללבנון מתוך סולידריות עם העם הלבנוני בהתמודדותו עם האסון ההמונטארי הקשה.

    שר החוץ, גבי אשכנזי: "האירועים בתקופה האחרונה מוכיחים שאיראן ושלוחתה באזור, ארגון הטרור חיזבאללה, ממשיכים בניסיון שלהם להתבסס צבאית באזור, לאיים על ריבונותה של מדינת ישראל והוצאת פיגועי טרור כנגד אזרחי מדינת ישראל. על כולנו לפעול נגד הניסיונות של איראן וחיזבאללה לערער את היציבות באזור ולפעול למניעת התגרענות איראן והוצאת ארגון חיזבאללה מחוץ לחוק".

    אשכנזי הוסיף: "אני רואה בכם שותפים מלאים למאמץ ומצפה ממדינות אמריקה הלטינית למנוע טרור עולמי. אנחנו רואים פוטנציאל עצום ביחסים הטובים עם מדינות אמריקה הלטינית, ומקווים להרחיב את קשרי הסחר והתיירות ושיתופי הפעולה עם כל המדינות במרחב".

    שר החוץ הציג לשגרירים את עמדת ישראל בנוגע לתכנית השלום של טראמפ, והתייחס להתבססות איראן במזרח התיכון והאיום שמהווה משטר האייתולות על יציבות האזור ועל העולם כולו, כפי שלמדה גם אמריקה הלטינית בפיגועי הטרור נגד שגרירות ישראל ובניין הקהילה היהודית בבואנוס איירס ופעילות חיזבאללה במרחב.

    קבוצת שגרירי אמריקה הלטינית והקאריביים הגישו לשר הצהרה משותפת של תמיכה בישראל והרצון להמשיך לפתח את היחסים עם ישראל.



    0 תגובות