נתניהו: "מציע לחיזבאללה להתייחס ברצינות לאזהרות שלנו"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "מציע לחיזבאללה להתייחס ברצינות לאזהרות שלנו"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר במפקדה המשימתית לקטיעת שרשרת ההדבקה בבסיס פיקוד העורף וקיים הערכת מצב ודיונים על מאמצי הסיוע של פקע"ר במאבק בנגיף הקורונה

    צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים דיון והערכת מצב עם שר הביטחון בני גנץ, השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, ר' המל"ל מאיר בן-שבת, ר' הסגל בלשכת רה"מ אשר חיון, סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד פקע"ר אלוף אורי גורדין, מנכ"ל משרד הביחטון אלוף (מיל') אמיר אשל ובכירים נוספים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "סיימתי עכשיו סיור יחד עם שר הביטחון בפיקוד העורף. התרשמתי עמוקות ממפעל תעשייתי שמוקם פה לקטיעת שרשרת ההדבקה. יש פה מאמצים גדולים, תיאום מלא גם עם משרד הבריאות וכמובן גם עם פרויקטור הקורונה הלאומי פרופ' גמזו. עובדים יחד עם ראשי הערים, עובדים בתיאום, ומנסים לייצר דבר שלדעתי לא קיים בעולם – זה יכולת של קטיעה ברמה גבוהה מאוד, בהיקפים גדולים מאוד".

    עוד אמר נתניהו "רמת התחלואה היא גבוהה, אנחנו חייבים להוריד אותה, ואנחנו נוריד אותה במאמצים משותפים. נגיע למצב שאנחנו יכולים לאתר נדבקים ולמנוע את המשך התחלואה, זה היעד. יש פה תאריכים, יש פה יעדים ויש פה אנשים מצוינים. גם המפקדים וגם חיילי המילואים וחיילות המילואים. מאמץ גדול, מאמץ מרשים, מאמץ טוב".

    ראש הממשלה התייחס גם למצב הביטחוני בצפון במענה לשאלות כתבים ואמר: "אנחנו פגענו בחוליה ועכשיו פגענו גם במשלחים. אנחנו נעשה מה שאנחנו צריכים כדי להגן על עצמנו. אני מציע לכולם, לרבות חיזבאללה, לקחת את זה בחשבון. אלה לא אמירות סרק, אלא אמירות עם משקל כבד של מדינת ישראל וצה"ל, כדאי שיתייחסו לזה ברצינות".



    0 תגובות