גנץ במספר לחיזבאללה: "רק אויב שאין הגיון בראשו יעיז לבדוק אותנו"

    קובי פינקלר No Comments on גנץ במספר לחיזבאללה: "רק אויב שאין הגיון בראשו יעיז לבדוק אותנו"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שני) עם סגן הרמטכ"ל ואלוף פיקוד העורף במפקדת הקורונה המוקמת בפיקוד העורף. שר הביטחון התייחס לאיומי הביטחוניים ואמר, "לצד המלחמה של מערכת הביטחון בקורונה, אנו מתמודדים עם אתגרים בצפון, בדרום ובמקומות נוספים".

    הלילה, כמו באירוע הקודם, אמר גנץ "כוח צה"ל זיהה את המחבלים הגיב מיידית ומנע אירוע".  גנץ שב והבהיר, "שלא יהיו אי הבנות: בידי הכוחות ישנם כל האמצעים הדרושים להגן על התושבים, ולפגוע בכל מי שינסה להפר את ריבונות מדינת ישראל".

    גנץ שיגר איום ברור לסוריה ולבנון, "כל פעולת טרור שתצא ממדינה ריבונית נגד ישראל – תיענה בזמן ובמקום הנכון".

    שר הביטחון סיפר על הדריכות הגבוהה בגבולות, "הדריכות המוגברת נמשכת ואני מחזק את כוחות צה"ל בהובלת מפקד פצ"ן אלוף אמיר ברעם שעומדים על המשמר".  גנץ איים על ארגון חיזבאללה ואמר, "רק אויב שאין היגיון בראשו יעיז לבדוק את מידת מוכנותה של ישראל להגיב".

    שר הביטחון התייחס לאחריות של משרד הביטחון בהקמת מערך הבדיקות והחקירות, "אני נמצא כאן בפיקוד העורף יחד עם סגן הרמטכ"ל ועם אלוף פיקוד העורף, מאחורינו המפקדה המשימתית לקטיעת שרשרת ההדבקה, היא מתרגלת השבוע והיא תתחיל לעבוד בשבוע הבא".

    עוד הוסיף, "מערכת הביטחון על כל הזרועות שלה, צה"ל ופיקוד העורף במיוחד, רתומים לכל מאמץ שמדינת ישראל צריכה על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה. צה"ל יודע לנצח משימות, ביחד עם האזרחים, ביחד עם פרופ' גמזו ומשרד הבריאות, אנחנו נוביל לקטיעת שרשרת ההדבקה באופן שנוכל לחזור לשגרת חיים בצל הקורונה. אין דרך אחרת, חייבים לעשות את זה ככה".



    0 תגובות