ראה"מ על החיסונים לקורונה: "הסימנים נראים מעודדים"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ על החיסונים לקורונה: "הסימנים נראים מעודדים"

    ראה"מ, שר הבריאות, ראש המל"ל ופרויקטור הקורונה פרופ רוני גמזו התכנסו למסיבת עיתונאים בסיום הביקור במשל"ט הקורונה. ראה"מ התייחס לתוכנית קיטוע שרשרת ההדבקה, "הכיוון הוא נכון אבל צריך את שיתוף הפעולה של האזרחים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס מסיבת העיתונאים בתום הביקור במשל"ט הקורונה, יחד עם שר הבריאות, ראש המל"ל ופרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו. ראה"מ עדכן "אנחנו סיימנו עכשיו ישיבת עבודה, שר הבריאות, מנכ"ל משרד הבריאות, ראש המל"ל, וכמובן פרופ' גמזו. אנחנו מתכוננים להצגת ההמלצות של פרופ' גמזו מחר".

    ראש הממשלה הציג את מטרת הצוותים, "אנחנו מנסים לפעול בכמה צירים מרכזיים. בראש ובראשונה, קיטוע שרשרת ההדבקה. יש כאן שאלה של מודלים מתמטיים וסטטיסטיקה. הכיוון נכון, הוא דורש שיתוף פעולה של האוכלוסייה – גם במסכות, גם בשמירת מרחק, בהיגיינה ובהימנעות מהתקהלויות".

    ראה"מ הזכיר את אישור הממשלה לפתיחת שנת הלימודים הבאה שבחלקה תהיה בלימוד מרחוק, "היום היה יום חשוב. אנחנו פתחנו אותו בהחלטת ממשלה, לגבי פתיחת מערכת החינוך. זה מהלך מאוד מורכב, עם השקעה תקציבית ענקית. הממשלה אישרה אותו. זה חשוב כדי להוציא את שנת הלימודים לדרך, זה חשוב מאוד לכלכלה".

    "דבר שני, היום התקבלו גם המענקים, מענק לכל אזרח. 99.57% מהילדים קיבלו את המענקים, מיליון ורבע משפחות. עוד 40 אלף עסקים קיבלו את הפעימות הקודמות שהבטחנו להם. הכסף מגיע, במקרה של המענק, ישירות לחשבון הבנק של האזרחים. זה רק חלק מהתוכניות המתמשכות שלנו לתמרץ את הכלכלה, להניע את הגלגלים של הכלכלה, משום שאלה שני הדברים החשובים: הבריאות והכלכלה".

    על החיסונים כנגד הקורונה שמפתחים בעולם וגם בישראל אמר ראה"מ, "אנחנו קונים אופציות של חיסונים. אני לא יכול להגיד לכם שיימצא חיסון, אבל הסימנים כרגע נראים מעודדים, מוקדם מידי להגיד. אבל אם יהיו חיסונים, אני רוצה שלמדינת ישראל תהיה נגישות לחיסונים הללו. קודם כל לצוותים הרפואיים, לאוכלוסיות בסיכון ואחר כך כמובן ליתרת האוכלוסייה".



    0 תגובות