גנץ: "אם נסראללה יחצה את הקווים האדומים הוא יסכן את לבנון"

    איתי גדסי 2 Comment on גנץ: "אם נסראללה יחצה את הקווים האדומים הוא יסכן את לבנון"

    ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון גנץ: "אם נסראללה חושב שהוא יוכל לחצות את הקווים האדומים – הוא יקבל תגובה כואבת שתזכיר לו את עליונותה הצבאית של ישראל, והוא יסכן את מדינת לבנון שתישא באחריות לכל פעולה עוינת משטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: טל עוז / משרד הביטחון

    צילום וידאו: טל עוז / משרד הביטחון

    ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ נשא דברים הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה.

    גנץ: "אחריות עצומה מוטלת על הכתפיים של כולנו. אנחנו מצפים מהציבור לשמור על התנהלות ראויה ושמירה על הכללים ולנהוג בכבוד הדדי. אני מבקש מכולם גם כאן – לא להקצין, לא לתקוף רק לשם התקיפה. הנהגה היא קודם כל דוגמה אישית שלנו ומה שאנחנו משדרים לציבור. אם נשדר ממלכתיות ונשדר כבוד הדדי, הציבור ידע ללכת אחרינו".

    "אתמול התקיימו הפגנות ברחבי הארץ. כממשלה אנו מחויבים להיות קשובים לאנשים. כשלטון מוטלת עלינו האחריות לאפשר את קיומן של ההפגנות ולהגן על המפגינים שלצערי גם אתמול הותקפו במספר מוקדים. זכות המחאה היא נשמת אפה של הדמוקרטיה ואלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה. שוחחתי על הנושא בשבוע שעבר עם השר אוחנה. אני שב וקורא לכולם להימנע מאלימות, ולמשטרת ישראל לפעול במינימום הכוח הנדרש ולשמור על החוק ועל שלום המפגינים".

    "לפני שלושה שבועות המלצתי כאן בממשלה, לקחת את התאריך ה-1.9 כנקודת זמן לשיטוח העקומה והיכולת שלנו לצאת לשנת לימודים חדשה. השבוע בהמשך להנחיות ראש הממשלה ושר הבריאות, בתיאום עם פרופ' גמזו והרמטכ"ל, הוצאנו לדרך את הקמתה של מפקדת הקורונה שתסייע לקטוע את שרשרת ההדבקה. אנחנו נקדם במהלך שבוע הזה את מוכנותה ואת תחילת העבודה. זהו צו 8 במלחמה נגד שרשרת ההדבקה ואין לנו זמן לבזבז. רק כך אנחנו נמנע סגר והכבדות על הציבור".

    "אני מבקש לעדכן את השרים שאנחנו נמצאים בהיערכות מוגברת בצפון הארץ בכדי למנוע כל פגיעה בחיי אזרחים וכל הפרת ריבונות. אם נסראללה חושב שהוא יוכל לחצות את הקווים האדומים – הוא יקבל תגובה כואבת שתזכיר לו את עליונותה הצבאית של ישראל, והוא יסכן את מדינת לבנון שתישא באחריות לכל פעולה עוינת משטחה".

    "לסיום, אנחנו בחג עיד אל אדחא, חשוב גם לומר חג שמח לכל אזרחי ישראל המוסלמים והדרוזים- כל עאם ואינתו בח'יר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גנץ גנץ ברחתה מלבנון גלגל חוזר בעולם חזר אליך נסראלה הקטן שהיה בגדול ככה זה בעולם התעלמות בעיה לא אומר שהבעיה נעלמה היא בממתינה וגודלת.