מנכ"ל משרד הבריאות מבהיר: אין מחלוקת עם פרויקטור הקורונה

    איתי גדסי No Comments on מנכ"ל משרד הבריאות מבהיר: אין מחלוקת עם פרויקטור הקורונה

    פרופ' חזי לוי בירך על כניסת צה"ל לפרויקט הבדיקות וקטיעת שרשרת ההדבקה. עם זאת הבהיר לוי כי האחריות המקצועית לקביעת אורך ומטרות התחקורים והורדת מקדם ההדבקה בידי משרד הבריאות

    מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע השמועות על מחלוקת בין מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי לבין פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו. מבהיר היום (חמישי) מנכ"ל משרד הבריאות כי אין שום מחלוקת על ההחלטות של פרופ' גמזו.

    במכתב שפרסם היום מברך פרופ' לוי את כניסת הצבא לפרוייקט הבדיקות וקטיעת רצף ההדבקה. פרופ' לוי במכתבו הודה ובירך את צוותי רפואת בריאות הציבור במחוזות ובנפות על עבודתם הנאמנה והמסורה מאז תחילת אירועי הקורונה.

    אין שום מחלוקת כפי שמנסים לצייר בין מנכ"ל משרד הבריאות וממונה הקורונה (פרויקטור) פרופ׳ רוני גמזו שעובדים יחדיו בשילוב ידיים למען קידום המטרה: הפחתת התחלואה וקטיעת שרשראות ההדבקה.

    מנכ״ל משרד הבריאות בדבריו הבהיר שהאחריות המקצועית לקביעת אורך ומטרות התחקורים והורדת מקדם ההדבקה (R) היינה עניין מקצועי ובריאותי ויקבע על ידי אנשי בריאות הציבור ואפידמיולוגיה בביצוע של הצבא.

    הדבר יעשה כמובן יחד עם ממונה הקורונה פרופ׳ רוני גמזו וכל ניסיון לתקוע טריז בין הממונה להנהלת משרד הבריאות אינו קיים במציאות. מנכ"ל משרד הבריאות והממונה פועלים במשולב תחת ניהולו של שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין .



    0 תגובות