לוחמה פסיכולוגית: איראן מפרסמת שיגור טילים בליסטיים מבורות שיגור

    שלמה ריזל 1 Comment on לוחמה פסיכולוגית: איראן מפרסמת שיגור טילים בליסטיים מבורות שיגור

    איראן יוצאת בימים האחרונים במתקפה של לוחמה פסיכולוגית במטרה לטשטש את המהלומות הכבדות שספגה לאחרונה בסבב הפיצוצים המסתוריים באיראן, ובאוזלת ידו של ארגון חיזבאללה לנקום. באיראן טוענים כי לראשונה שיגרו טילים בליסטיים מבורות שיגור תת קרקעיים

    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחלק מהלוחמה הפסיכולוגית של איראן על ישראל וארה"ב, לאור המכות הקשות שחטפה לאחרונה בפיצוצים המסתוריים באתרי הגרעין ובבסיסי טילים. החלה איראן בניסיון נואש להרחיק ממנה את האיומים, לראשונה שחררה איראן סרטון המתעד שיגור טילים בלסיטים ממחפורות תת קרקעיות ממדבריות איראן. הטילים נפלו במפרץ הפרסי.

    פיקוד המרכז של ארה"ב אכן אישר כי אמש בשעה 5:30 שיגרה איראן מספר טילים בלסיטיים.

    בהמשך משמרות המהפכה פרסמו סרטון בו כטב"מ תקיפה איראני שוהה מעל בסיסים אמריקנים באזור המפרץ הפרסי. בנוסף טוענים האיראנים כי הלווין "נר" אותו שיגרו לפני מספר שבועות החל לשלוח תמונות של בסיסים אמריקנים באזור. כמובן שאת כל מבול ההצלחות האיראניות יש לקחת בערבון מוגבל.

    תמונות הבסיסים האמריקנים מהלויין נור, על פי טענת האיראנים:

     

    בימים האחרונים המלחמה הפסיכולוגית עלתה שלב, בסרטון נוסף הראו האירנאיים תרגיל המדמה תקיפת נושאת מטוסים אמריקנים ע"י סירות  נפץ וטילים מדוייקים.

    הכטב"מ התוקף האיראני מעל בסיסים אמריקניים:

    שיגור הטילים הבליסטים מבורות שיגור תת קרקעיים במדבריות איראן:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפרסים חפרו וחפרו מנהרה במשך כמה חודשים, השחילו בפנים בקושי כמה טילים מפח, עבדו על זה כמו מטורפים והביאו צלם לצלם. אחרי שסיימו לשגר עם הרבה עשן ופירוטכניקה ובקושי שיגרו את הטילים… הצלם אמר ששכח לצלם.