ראה"מ: "לא רק שלפיד לא מגנה את ההסתה – הוא מעודד אותה"

    איתי גדסי 2 Comment on ראה"מ: "לא רק שלפיד לא מגנה את ההסתה – הוא מעודד אותה"

    שנאת חינם: אמש נעצר אדם שאיים לרצוח את ראה"מ בסמוך למשרד ראש הממשלה, בכליו אותרו סכינים. ראה"מ תקף את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד על עידוד ההסתה כנגדו. נתניהו קרא לאחדות בעם בערב ט' באב, "אני קורא שוב לכולם להרגיע את הרוחות ולהתאחד במאבק המשותף שלנו בקורונה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתקופה האחרונה ההסתה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו לא עוצרת לרגע, ובעזרת ארגוני שמאל ומימון זר עוצמת ההפגנות הולכת וצוברת תאוצה, בהפגנות נשמעות דברי הסתה קשים כנגד ראש הממשלה ובני משפחתו, נתניהו אף פנה מספר פעמים להגיש תלונה במשטרה, אך נראה כי אין הדבר מזעזע את רשויות האכיפה, כאחד מלקחי רצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. מעט מאוד כתבי אישום הוגשו כנגד מסיתים לרצח.

    שר הפנים אמיר אוחנה אף אמר כי הפרקליטות לקחה את היכולת מהמשטרה לפתוח בחקירה על הסתה וטען כי ההסתה כנגד בנימין נתניהו קשה הרבה יותר מההסתה שהייתה כנגד ראש הממשלה המנוח יצחק רבין.

    ראש הממשלה נתניהו סיפר היום ערב תשעה באב כי "אתמול המשטרה עצרה ליד משרד ראש הממשלה אדם שאיים לרצוח אותי ובכליו נמצאו סכינים. היום אגיש תלונה במשטרה נגד איום ההסתה המצורף כאן, שקורא לרצוח אותי "עם כדור בראש".

    נתניהו תקף את עידוד ההסתה ע"י יו"ר האופוזיציה, "‏באותו הזמן לא רק שיאיר לפיד לא מגנה את ההסתה שמשתוללת, הוא אף מתגאה בכך שהוא מוביל ומעודד את ההפגנות האנרכיסטיות והפרועות".

    "כשמדובר בהסתה נגד ראש ממשלה מהימין – התקשורת ואישי הציבור מתעלמים" האשים נתניהו את שתיקת הכתבים לאור גל ההסתה הקשה.

    נתניהו סיים ואמר, "‏בערב תשעה באב אני קורא שוב לכולם להרגיע את הרוחות ולהתאחד במאבק המשותף שלנו בקורונה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      האדם הכי מושחת שראיתי זה לפיד!

    2. 1

      האדם הכי מושחת שראיתי זה לפיד מיצידו לרצוח את ביבי בידים!