מיזם חדש: הרב ואשתו הרופאה יענו לשאלות בהלכה בווטסאפ

    קלמן טלר No Comments on מיזם חדש: הרב ואשתו הרופאה יענו לשאלות בהלכה בווטסאפ

    ארגון 'בנועם' השיק את המיזם החדש שבו רב היישוב אורנית ואשתו רופאה בכירי בשערי צדק יענו על שאלות בהלכה לקראת צום תשעה באב

    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיזם חדש של ארגון 'בנועם' לקראת צום תשעה באב ולאור גל השאלות שעולות לנוכח מגפת הקורונה, בנוגע למי מותר ולמי אסור לצום בתשעה באב.

    במסגרת המיזם תפעל קבוצת ווטסאפ ייחודית שבה יענו לשאלות הרב רשי טוויטו רבה של היישוב אורנית ורעייתו הד"ר אריאלה טוויטו רופאה בכירה, פנימאית והמטולוגית, בבית חולים שערי צדק.

    המטרה היא לשלב רפואה והלכה ביחד במקום אחד, על מנת לתת מענה מהיר לשאלות הרבות השנה בנוגע לצום תשעה באב, בשל ריבוי החולים ל"ע שנדבקו בנגיף הקורונה או עלולים לחוש תסמינים במהלך צום תשעה באב.

    הקבוצה תפעל לקראת תשעה באב ובמהלך יום תשעה באב, על מנת לאפשר גם לאנשים שחשים שלא בטוב במהלך הצום לקבל תשובה לשאלה האם עליהם להפסיק את הצום.

    הרב רשי טויטו רב הישוב כפר האורנים: "אני חש כבוד להיות חלק מארגון 'בנועם' ששם לעצמו כמטרה לתת מענה ידידותי ונגיש בכל הקשור ליהדות ולשמירת ההלכה. כחלק מאותה מטרה כללית הוקם גם המיזם המיוחד הזה במטרה לתת במקום אחד מענה הלכתי ורפואי לקראת צום תשעה באב, כשאני לצד רעייתי כרופאה בכירה ומנוסה מתאימים את התשובה ההלכתית בהתאם למאפייני השאלה ומצבו הבריאותי של כל שואל או שואלת".

    ד"ר אריאלה טוויטו רופאה בכירה, פנימאית והמטולוגית, בבית חולים שערי צדק: "בתור רופאה אני חשופה למגוון שאלות רפואיות שעיקרן בצורך למצוא את חוות דעת הרפואית המדוייקת עבור העיון ההלכתי כדי לפסוק ההלכה למעשה. כמי שחיים באופן יומיומי שאלות של הלכה ורפואה בתחומים רבים, אנו ערים לקשר הדדי בין הבירור ההלכתי לבירור הרפואי ואנו רואים לעצמנו זכות להיות שותפים ליוזמה ברוכה זו".



    0 תגובות