סמוטריץ: "העוולות של מערכת המשפטית זועקות לשמים"

    אליהו גרין 8 Comment on סמוטריץ: "העוולות של מערכת המשפטית זועקות לשמים"

    סמוטריץ בנאום תקיף במליאה: "אני לא חשוד בביביסטיות, בטח לא אחרי שהוא בגד בנו ופירק את בלוק הימין. אבל אני אדם ענייני, והעוולות, האבסורדים, ואי הצדק שהמערכת המשפטית פועלת בתוכה זועקים לשמים"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת

    צילום סרטון: ערוץ הכנסת

    יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ' נאם הבוקר (רביעי) במליאת הכנסת והתייחס שוב להתנהלות של בכירי מערכת המשפט הישראלית.

    סמוטריץ ציין כי מכיוון שהוא באופוזיציה – אין לחשוד בו שהוא אומר את הדברים מתוך רצון להגן על נתניהו על רקע משפטו: "תראו, אני לא חשוד בביביסטיות, בטח לא אחרי שהוא בגד בנו ופירק את בלוק הימין. אבל אני אדם ענייני, והעוולות, האבסורדים, ואי הצדק שהמערכת המשפטית פועלת בתוכה זועקים לשמים".

    "באיזה יקום ניגודי העניינים של שופטי בג"ץ, של מנדלבליט ושל ליאת בן ארי היו יכולים להתקיים?", תהה סמוטריץ "אין להם מראה שם בצאלח א-דין?".



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      סמוטריץ' שב על הספסל בשקט , אתה שחקן מחליף .

    2. 5

      אם בנט רוצה סיכוי לתפקיד בכיר, צריך להתנתק מהסמוטריץ הזה .

    3. 4

      הכל מסריח מהראש. אין דין ואין דיין
      בושה וחרפה , רק אנשים כאלה כמו סמוטריץ יכולים לזעוק, תיקים נתפרים, תיקים אחרים ניגנזים ,תיקים חדשים ממתינים שנים ומתיישנים,וכך ניראת מערכת משפט בישראל. ע צ ו ב.

    4. 3

      ערב טוב אני הייתי מצפה משפטים דתיים קצת יותר צדק כי איך הוא וחבריו הדתיים יכולים להגיד שלו פעמים ביום השיבה שופטחיך כבראשונה זה פשוט בושה ועוד לא לומר אמת בתור פרקליט אבל לצערי הוא לו ראשון ולא אחרון

    5. 2

      נו באמת, שנים אתם הפגנתם באלימות ורצחתם ראש ממשלה. על מה אתה משקש?
      כמו כל מערכת, יש מקום לשיפורים, אבל לקרוע את הגומייה? העוולות שלכם ושל ביבי במהלך 13 שנים עולות פי עשרת מונים על עוולות מערכת המשפט.

    6. 1

      איפה הייתה כששקד הייתה הראש מערכת המשפט איפה הייתה כאשר הייתה בקואליציה אתה לא עושה כלום רק האופוזיציה מקשקש בלי הפסקה אנחנו יודעים יפה מאוד מי אשם במה שקורה במערכת המשפט עכשיו יתקנו הכל
      מסוכן לחשוב שאתה או ימינה תתקנו כי אתם יודעים רק להרוס
      כותרות כותרות בלי סוף השם ישמור אותנו ממכם
      מילים כמו חול ואילו מה לאכול