עכשיו זה מדעי: מכונת כביסה Miele מנטרלת חיידקים ובקטריות

    עפר גדנקן No Comments on עכשיו זה מדעי: מכונת כביסה Miele מנטרלת חיידקים ובקטריות

    מכונת כביסה Miele ידועה כמכונת הכביסה הטובה ביותר בעולם שעוברת מדור לדור. עם השנים המשיכה Miele להתפתח טכנולוגית והביאה את החידושים הכי עדכניים ויעילים. בתקופה רגישה זו כשכולנו מבינים עד כמה ההיגיינה הפכה לחלק מרכזי וחשוב בחיינו ואין דרך לוותר או לעגל פינות, גם הטיפול בכביסה משתנה בהתאם ונדרש לטיפול רגיש ומקצועי יותר.

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אוניברסיטת ריין-וואל למדעים יישומיים בגרמניה, מאשרת מדעית כי מכונת הכביסה של Miele יעילה ביותר נגד חיידקים ובקטריות. הפרמטרים עבורם קיבלה מכונת הכביסה את החותמת:

    • תוכנית 'היגיינת הכותנה' של Miele מפחיתה משמעותית את כמות החיידקים באמצעות זמני שמירת חום של עד 60 דקות.
    • באמצעות התוכנית’AllergoWash',  Miele מציעה טיפול בכביסה בהפחתת חיידקים ואלרגנים.

    בנוסף לתוכניותשצוינו לעיל, Miele מציעה גם את היתרונות הבאים מבחינת המכשיר והיגיינת הכביסה

    • תוכנית 'שטיפת תחזוקה', בשילוב עם מנקה המכונות IntenseClean של Miele, היא אלטרנטיבה אמינה להסרת הצטברות חיידקים מחלקי המכונה.
    • שילוב של שתי תוכניות Miele  UltraPhase  ו- UltraWhite עם מפעיל ההלבנה TAED – מחטא ומפחית את החיידקים בצורה משמעותית , אף בטמפרטורת כביסה נמוכה

    התוכניות החדשות במכונת הכביסה של Miele, מאפשרות לכם להעלות את רמת שמירת ההיגיינה, עם מערכת בלעדית וייחודית לנטרול חיידקים ובקטריות. כעת זה הזמן הנכון ביותר עבורכם לעבור למכונת כביסה Miele דגם WWD320, ערב תשעת הימים, בו הצטברה אצל כולנו ערימת כביסות גבוהה מהרגיל. עם Miele תיהנו מחיסכון בזמן – הפעלת מכונה שלמה למשך 49 דקות בלבד בתוכנית מלאה, וכן חיסכון במים ואנרגיה, הודות לטכנולוגיה שחוסכת במים וחשמל, כך תקבל כל אישה כביסה בוהקת במיוחד וללא קמטים. את הכביסה הרבה שתחכה לכם בבית אחרי תשעה ימים ללא כביסות – תעשו הפעם בזמן קצר יותר, בחיסכון גדול יותר ובעיקר תוך כדי שמירה על היגיינה.

    יש לכם את כל הסיבות להתקדם עכשיו למכונת כביסה Miele ולשדרג את איכות החיים שלכם לאורך שנים.

     



    0 תגובות