ראה"מ ושר הביטחון בהצהרה משותפת: "חיזבאללה צריך לדעת שהוא משחק באש"

    אסתי פלד 1 Comment on ראה"מ ושר הביטחון בהצהרה משותפת: "חיזבאללה צריך לדעת שהוא משחק באש"

    ראה"מ ושר הביטחון נשאו הצהרה משותפת בקריה, לאחר התקרית ניסיון חדירת מחבלי החיזבאללה בהר דב, "מי שיעז לבחון את עוצמתו של צה"ל, יסכן את עצמו ואת המדינה ממנה הוא פועל" | לפני ההצהרה ראש הממשלה, שר הביטחון וצמרת המערכת הביטחונית קיימו הערכת מצב

    צילום: פלאש 90
    10:26
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on חזרה לפעילות עצימה ברצועה: צה"ל תוקף במחנות המרכז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר התייעצות ביטחונית בקריה היום (שני) יצאו ראש הממשלה ושר הביטחון בהצהרה משותפת לציבור, בשל התקרית עם מחבלי חיזבאללה בגבול לבנון.

    ראה"מ פתח את ההצהרה המשותפת והבהיר לחיזבאללה כי "ישראל תמשיך לפעול נגד הניסיונות של איראן להתבסס צבאית באזורנו. נסראללה מסבך את מדינת לבנון – בגלל איראן" הזהיר נתניהו.

    נתניהו סיפר על התקרית ואמר, "היום חוליה של חיזבאללה חדרה לשטח ישראל. בהיערכות מבצעית טובה של הכוחות בשטח, ושל המפקדים, צה"ל סיכל את הניסיון הזה. אנחנו רואים את הניסיון לחדור לשטחנו בחומרה רבה. חיזבאללה ומדינת לבנון נושאים במלוא האחריות לאירוע הזה, ולכל התקפה שתצא משטח לבנון נגד מדינת ישראל".

    ראש הממשלה שיגר אזהרה חריפה, "חיזבאללה צריך לדעת שהוא משחק באש. כל התקפה נגדנו תענה בעוצמה רבה. נסראללה כבר טעה בגדול בהערכת נחישותה של ישראל להגן על עצמה, ומדינת לבנון שילמה על כך מחיר כבד. אני מציע לו לא לחזור על הטעות הזו".

    שר הביטחון אמר בהצהרה: "חוליית מחבלי חיזבאללה חדרה היום לשטח מדינת ישראל בניסיון לפגוע בחיילי צה"ל. לוחמי צה"ל ומפקדיו פעלו במקצועיות ובדיוק רב, ומנעו אירוע קשה שיכול היה לגבות חיי אדם".

    גנץ הזהיר את לבנון וסוריה, "ישראל נחושה מאי פעם למנוע פגיעה בריבונותה או בחייליה, ובוודאי שבאזרחיה. לבנון וסוריה הן מדינות ריבוניות והן ישאו באחריות הכואבת לכל פעולת טרור שתתרחש משטחן".

    גנץ הבהיר כי "מי שיעז לבחון את עוצמתו של צה"ל, יסכן את עצמו ואת המדינה ממנה הוא פועל. כל פעולה כנגד מדינת ישראל תביא לתגובה עוצמתית, חדה וכואבת".

    בסיום דבריו אמר שר הביטחון, "אני מבקש לומר באופן ברור- צה"ל מוכן להגיב, צה"ל מוכן לתגובה. מדינת ישראל, מערכת הביטחון וצה"ל ימשיכו לפעול בכל מקום שיידרש, קרוב או רחוק ככל שיהיה".



    1 תגובות

    מיין תגובות