סמוטריץ' מגבה את אוחנה: "תפקידו של שר לקבוע מדיניות"

    איתי גדסי 2 Comment on סמוטריץ' מגבה את אוחנה: "תפקידו של שר לקבוע מדיניות"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ מגבה את השר לביטחון פנים אוחנה ברקע הטענות נגדו על התערבות בעבודת המשטרה: "שר בט"פ שאינו חותמת גומי ועושה עוד כמה דברים חוץ מלגזור סרטים ולחנוך תחנות חדשות זה חידוש מרענן ודמוקרטי"

    בצלאל סמוטריץ' צילום: Revkin Fenton/Flash90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקע הפרסום אמש (ראשון בערב) של ההקלטה מתוככי המשרד לביטחון פנים, בה נשמע השר אוחנה לוחץ על מפקד מחוז ירושלים לצמצם ואף לבטל את ההפגנות נגד ראש הממשלה – יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ', מתייחס הבוקר (שני) לפרסום ומגבה את השר לביטחון פנים.

    לדברי סמוטריץ', תפקידו של שר הוא לקבוע מדיניות: "אני ‏מבקש לחזק בבוקר הזה את השר לביטחון פנים אמיר אוחנה על ההקלטות שבהן נשמע שהוא מנסה לקבוע את מדיניות המשטרה. שר בט"פ שאינו חותמת גומי ועושה עוד כמה דברים חוץ מלגזור סרטים ולחנוך תחנות חדשות זה חידוש מרענן ודמוקרטי. המשטרה אינה שונה מצה"ל ובדיוק כמו שאת מדיניות צה"ל קובע שר הביטחון ‏כך את מדיניות המשטרה צריך לקבוע השר לבט"פ".

    סמוטריץ' מבהיר כי אינו מביע תמיכה או הסתייגות מהמדיניות הספציפית "אני לא מתייחס למדיניות עצמה שהשר מנסה להוביל (זכותו של כל אחד לחשוב שהוא צודק או טועה) אלא לעצם העובדה שהוא קובע מדיניות. אתם יודעים למה זה טוב? כי את מפכ"ל המשטרה אף אחד לא ישפוט על הצלחותיו או כשלונותיו, את השר הציבור ישפוט בקלפי".

    עוד מוסיף יו"ר האיחוד הלאומי "‏הרעיון של משטרה כל יכולה שלא כפופה לדרג פוליטי, וממילא לא מחוייבת דין וחשבון לציבור, הוא אנטי דמוקרטי במהותו ויותר מידי שנים זה המצב בארץ".

    לטענתו "הבעיה היא שהרעיון הדמוקרטי הפך זר לחלקים בשמאל מאז שהרוב בישראל נוטה ימינה. את שלטון העם מחליף אצלם שלטון מלוכני של משפטנים".

    עוד כותב סמוטריץ' לסיום "‏זה שורש ההפגנות שכופרות בלגיטימיות של תוצאות הבחירות (במובחן מהפגנות צודקות ולגיטימיות של אנשים שמצויים במצוקה כלכלית ומבקשים להשפיע ולשנות את מדיניות הממשלה הלגיטימית), זה שורש ההגנה האוטומטית שלהם על השחיתות שמתגלה במערכת המשפט (הם עוד יאלצו חלילה לחזור לשלטון העם…) ‏וזה שורש ההתנגדות הצבועה שלהם למשילות שמפגין השר אוחנה – עכשיו תחליטו איזה צד שומר באמת על הדמוקרטיה הישראלית ואיזה צד מנסה לשמר ולחזק דיקטטורה שנשענת על מוקדי כח לא נבחרים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      סמוטריץ…חחחח..
      בדיחה ..מי הסתום שנותן לך להתראיין..
      אתה בושה למדינה לכנסת ולאנושות כולה..
      עדיף שתסתום את הפה מה לא ברור לך..שלא יידעו שאתה קיים..גם ככה אתה לוקח למשלם המיסים 40000 אלף כל חודש לחינם..

    2. 1

      בצלאל בצלאל… אתה איש פיקח, אלא שמשום מה בשנה האחרונה אתה שטוף מח לגבי ביבי שמחריב ומפלג אותנו, שיוצר שנאה ותיעוב בתוכנו, בתוך העם היהודי.
      אתה באמת מאמין שזה תפקידו של שר לבטחון פנים להחליט למי מותר להפגין ולמי לא?
      אתה חושב שזה היה נכון גם בהתנתקות ? היית מעדיף אז שתהיה מדיניות כזו של איסור הפגנות?
      תחשוב טוב, כי העולם הוא גלגל כידוע.
      ערב ט באב אנו זקוקים לאחדות, אפשר לכונן פה ממשלה ימנית גם בלי הסכסכן המניפולטור.
      טעות ראשונה שלך היתה להצהיר עוד טרם הבחירות על תמיכה עיוורת במועמד. טעות קריטית, מפדל הוקמה ב 56 וישבה עם כל ממשלות ישראל, מתוך דאגה אמיתית לסקטור הדתי לאומי ולארץ ישראל ולא מוותרים על קואליציה בגלל זה להיפך, מאזנים אותה. יכולת לקבל הרבה יותר עם תמיכה בגנץ והיית משיג הרבה יותר לבוחריך בטווח הקצר והבינוני והארוך כאחד כי האדון הנשגב רק פוגע בהתיישבות למעלה מעשר שנים