שקד: "ההחלטה שלא לאפשר לרה"מ לגייס כסף למימון משפטו – אינה נכונה"

    אליהו גרין No Comments on שקד: "ההחלטה שלא לאפשר לרה"מ לגייס כסף למימון משפטו – אינה נכונה"

    ח"כ איילת שקד: "ההחלטה לא לאפשר לרה"מ לגייס כסף למימון משפטו משני מקורבים אינה נכונה. אין סיבה שאם חבר טוב רוצה לעזור לו והכל שקוף אז לא יתנו לו לממן חלק מצוות ההגנה שלו".

    נתניהו צילום: נועם רבקין פנטון / Flash90
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איילת שקד (ימינה), התייחסה הבוקר (שני) להחלטת ועדת ההיתרים למנוע מראש הממשלה לקבל סיוע למימון משפטו ממקורבו ואמרה כי לדעתה ההחלטה אינה נכונה: "ההחלטה לא לאפשר לרה"מ לגייס כסף למימון משפטו משני מקורבים אינה נכונה. אין סיבה שאם חבר טוב רוצה לעזור לו והכל שקוף אז לא יתנו לו לממן חלק מצוות ההגנה שלו".

    בהמשך דבריה התייחסה שקד לאופן ניהול משבר הקורונה וטענה כי ראש הממשלה נכשל "נתניהו נכשל בניהול משבר הקורונה, הממשלה הזו הלכה לישון בין הגל הראשון לגל השני. במקום להקים מערך של חקירות אפמדיולוגיות ולקטוע את שרשרת ההדבקה ולהעביר את הביצוע למשרד הביטחון הם לא עשו מה שצריך". עם זאת, שקד ציינה כי "נראה שרוני גמזו פועל בכיוון הנכון, בדיוק כמו הקו שלנו".

    בהתייחס לענף התעופה אמרה שקד "חייבים לפתוח את השמיים, אפשר לעשות את זה. בגרמניה מי שנוחת בשדה תעופה עושה בדיקה ותוך 3 שעות יש כבר תשובה. כדי שהממשלה הכושלת הזו לא תמשיך להיכשל, עכשיו זה הזמן להקים מערך בדיקות בשדה התעופה כדי שיהיה אפשר לפתוח את השמיים".

    את הדברים אמרה שקד בראיון לאריה גולן ב'כאן רשת ב'.



    0 תגובות