מכבי: תוצאות בדיקת קורונה בשיחת טלפון

    עפר גדנקן No Comments on מכבי: תוצאות בדיקת קורונה בשיחת טלפון

    מכבי ממשיכה להוביל את המאבק למלחמה בנגיף, וכחלק מתנופת השירותים והתאמתם לתקופה החדשה, יוצאת במיזם חדש ומיוחד שמותאם לצרכי החברים וחוסך זמן ובירוקרטיה- קבלת תשובות לבדיקות קורונה בשיחת טלפון. כך, במינימום של זמן ואנרגיה- מקבלים החברים את תוצאות הבדיקות בצורה ישירה ופשוטה.

    12:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on ברקע הפרסום ב'קול חי': הרב רווח במכתב נגד 'יש חסד'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השירות החדש החל לפעול לנוכח הצורך במענה מהיר וזמין של אלפי הנבדקים שממתינים לתוצאות. במסגרתו, חברי מכבי מקישים את מספר הטלפון שניתן להם בעת ביצוע הבדיקה הראשונית ולאחר הקשת פרטים אישיים מקבלים באופן מידי את תוצאות הבדיקה.

    שירות זה הוא חלק ממערך כולל של התאמת השירות וייעולו למען החברים. מכבי הייתה הקופה הראשונה שזיהתה את הצרכים המיוחדים של התקופה ופעלה במהירות- הן בפיתוח השירותים מרחוק, הקמת מערך שירות תור טלפוני כדי לצמצם את ההגעה למרפאות וסיכון ההדבקות בעקבות כך, פיתוח והצבת עמדות בדיקה חדשניות בפריסה ארצית- שתוכננו כך שהדגימות נלקחות בהפרדה מלאה בין הדוגם לנדגם, תוך ביצוע חיטוי בין הנדגמים- העמדות זכו לתהודה רבה ברחבי הארץ והעולם ויזמים רבים ביקשו להשתמש בתוכניות הפיתוח, הקמת מעבדות ניידות במוקדים ראשיים, ביצוע בדיקות מרוכזות במוסדות לימוד ובקהילות בהם התעורר הצורך וכתוצאה מכל אלו- ממצבת את עצמה מכבי שוב- כקופה המובילה בחדשנות, בהתאמת שירותים ובזיהוי הצרכים האישיים של החברים ומתן מענה מדויק ותואם.

    ר' משה שלזינגר מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי: "אנו פועלים כל העת כדי לספק לחברנו את השירות המותאם והמדויק ביותר ומתגברים את הצוות כדי שהמהירות לא תבוא על חשבון המקצועיות. כך, חברי מכבי סמוכים ובטוחים כי הם נמצאים בידיים מקצועיות ובטוחות גם בתקופה זו ואנו ממשיכים במלוא הכוח למצוא פתרונות והזדמנויות לייעול מערך השירות".



    0 תגובות