טריק קטן במטבח לאנשים שלא מבשלים

    עפר גדנקן No Comments on טריק קטן במטבח לאנשים שלא מבשלים

    אתם לא מספיקים, אוהבים או יודעים לבשל? אין זה אומר שנגזר עליכם לא לאכול אוכל חם וטרי תוצרת בית. אם כל אותם אנשים שלא מבשלים היו יודעים את הסוד הקטן הבא- התפריט שלהם, גם אם הוא מורכב מרובו מאוכל מהיר או קנוי, היה מתעשר ומתרחב. אז מהיום תדעו- טונה ניתנת לחימום ומשמשת כמנת חלבון מזינה ומשביעה בפני עצמה!

    8:15
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on בצלאל קאהן: "המדינה הפרה את התחייבותה; היינו למשיסה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רובנו רגילים להשתמש בטונה כממרח ללחם או כתופסת לסלט, אבל רבים לא יודעים כי הטונה, כשמוציאים אותה מהקופסא, ניתנת לחימום ויכולה להוות מנה חלבונית בארוחה חמה ומבושלת. הטונה עשירה בטעמים נפלאים בטעמה הטבעי אבל אם בכל זאת מתחשק לכם טעמים שונים, חסכנו לכם אפילו את דקת התיבול ותוכלו להשתמש בטונה בטעמים- עשבי תיבול, פלפל או לימון.

    טונה בקופסא היא דג לכל דבר וככל הדגים מכילה חלבון טבעי איכותי ושפע של ויטמינים, מינרלים וחומצות מסוג אומגה 3, ולמרות שהיא נמצאת בקופסא היא אינה מכילה חומרים משמרים! אז איך נעשה השימור? ע"י שימוש בחום. בנוסף, חשוב שתדעו גם, כי רוב הערכים התזונתיים נשמרים בהשוואה לדג הטרי.

    למעשה, טונה סטארקיסט הוא בין המאכלים הבודדים שכל כך נגיש, קל להכנה ועם זאת בריא.

    בכל זאת בא לכם להשקיע קצת יותר? השימושים האפשריים בטונה הם רבים כל כך והשמיים הם הגבול- אפשר לשלב אותה בכריך, בסלט קר עם ירקות ופסטה, בחביתה, בפשטידה, כמנה חלבונית בארוחה חמה עם תוספת של פחמימה וירק, טונהלז (על משקל בולונז), במרק ועוד, כיד הדמיון הטובה עליכם.

    אז מה נשאר לכם עכשיו? לקפוץ לסופר הקרוב, לבחור את הטונה המועדפת עליכם, לאכול ולהנות והכי חשוב- לדעת שב- 5 דקות קיבלתם את מנת הבריאות היומית הבריאה והמזינה שלכם!



    0 תגובות