יו"ר הכנסת: "שזקוקים לנחישות, נתקלים בהיעדר תגובה של היועמ"ש"

    איתי גדסי 2 Comment on יו"ר הכנסת: "שזקוקים לנחישות, נתקלים בהיעדר תגובה של היועמ"ש"

    יו"ר הכנסת התייחס למחאות האלימות הרוויות הסתה כנגד ראה"מ ותקף את אוזלת ידן של הרשויות, "האכיפה הבררנית זוקפת שוב את ראשה המכוער, והפעם זה על חשבון הבריאות והביטחון האישי של כל אחת ואחד מאתנו"

    צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת יריב לוין התייחס לאירועים בימים האחרונים וההסתה הקשה כנגד ראה"מ בהפגנות האנרכסיטים מהשמאל, "ימים אלו אינם פשוטים לכולנו, ולכן דווקא עכשיו נדרשות מאיתנו נחישות ואחריות, כדי למנוע מגורמים קיצונים את ניצול המצב לרעה לשם יצירת אנרכיה".

    לוין הוסיף כי "ראינו איך ההתרחשויות מנוצלות לביזוי סמלי המדינה, לאיומים קשים ברצח ולהסתה חסרת תקדים כלפי ראש הממשלה ובני משפחתו, להתפרעויות אלימות, למקרים של תקיפת המפגינים עצמם על ידי קיצונים ולהתקהלויות המתעלמות במכוון מהוראות משרד הבריאות, הוראות שנועדו למנוע התפרצות רחבה עוד יותר של הקורונה".

    יריב ביקר את קיומן של ההפגנות בעת המגיפה ואת אוזלת ידו של היועמ"ש והפקידים,  "לצערי, דווקא כאשר אנו זקוקים לנחישות מצד רשויות אכיפת החוק, אנו נתקלים בהיעדר תגובה של ממש מצדן ובכלל זה מצד היועץ המשפטי לממשלה".

    "ראוי היה שרשויות התביעה ינהגו כפי שנוהגים השוטרים בשטח, שהנם היחידים שעומדים בנחישות אל מול ההפגנות האלימות. ההסתה החמורה לרצח ראש הממשלה מחייבת תגובה נחרצת, וביזוי סמל המנורה אל מול הכנסת אסור שייעטף בסיסמאות ריקות על חופש הביטוי כביכול" אמר לוין.

    יו"ר הכנסת תקף את ההתנהלות של רשויות החוק ואמר, "האכיפה הבררנית זוקפת שוב את ראשה המכוער, והפעם זה על חשבון הבריאות והביטחון האישי של כל אחת ואחד מאתנו. נגיף השנאה והאלימות מסוכן לא פחות מנגיף הקורונה. על כן, זוהי שעת מבחן לכל רשויות אכיפת החוק. עליהן להפסיק את החידלון ולפעול בעוצמה כדי להגן על כלל אזרחי ישראל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אתם רואים ש"סתם נטפלים" לביבי.
      מדובר ברב נוכלים – ובחלאת אדם חסר עכבות.

    2. 1

      כשזקוקים לנחישות,
      נתקלים בהיעדר תגובה של השותפים הטבעיים-בוגדניים בליכוד.