המשטרה: "לא נאפשר הפיכת הפגנות למפגן אלימות כלפי שוטרים"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on המשטרה: "לא נאפשר הפיכת הפגנות למפגן אלימות כלפי שוטרים"

    המשטרה השלימה את היערכותה לקראת ההפגנות הערב, מול מעון ראה"ב בירושלים, מול ביתו בקיסריה ובת"א. לאור מקרי האלימות בהפגנות האחרונות המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים

    מ"מ המפכ"ל בהפגנה בי-ם צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ריבוי ההפגנות בתקופה האחרונה, במיוחד במחאות סביב ביתו של ראש הממשלה שבחלקם מובלים ע"י אנרכיסטים ופורעי חוק, המשטרה מתחילה להיערך ומשלימה את היערכותה לקראת המחאות שמתוכננת הערב בי-ם, ת"א ומול ביתו הפרטי של ראש הממשלה בקיסריה.

    במשטרה אומרים כי בעקבות המחאות השונות, יתכנו חסימות ושינויים בהסדרי התנועה באזורי המחאות ובסמוך אליהן. מומלץ לציבור הנהגים להתעדכן במהלך הערב אודות החסימות והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה.

    במשטרה מבהירים כי יפעלו לאפשר לכל אדם את חופש הביטוי והמחאה כחוק. לצד זאת, המשימות המרכזיות של השוטרים הן: לשמור על הסדר הציבורי, לשמור על שלום הציבור ובטחונו בתוך ההפגנות ומחוצה להן, לפעול נגד אלימות מכל סוג שהיא, לוודא את קיומן של התקנות לשעת חירום וצו בריאות העם ככל שניתן ולהכווין את התנועה בהתאם לצורך.

    במסגרת ההיערכות למחאות, המשטרה נערכה ואף קבעה תנאים לקיום המחאות באופן מוסדר, כך שישמר הסדר הציבורי ותתקיים הקפדה של ההוראות השונות למניעת התפשטות נגיף הקורונה. יחד עם זאת נוכח העובדה שמספר מחאות בתקופה האחרונה זלגו להפרות סדר והתפרעויות אלימות, המשטרה נערכת עם כוחות ואמצעים גם לכך.

    מהמשטרה נמסר: אנו קוראים לציבור המשתתפים במחאות, להישמע להוראות השוטרים, לשמור על המחאה נקייה מאלימות וכן להקפיד על קיום החוק והתקנות, ובפרט עטיית מסיכות פנים בכל מהלך המחאה.

    המשטרה לא תאפשר לאף אדם להפוך את המחאה למפגן אלימות כלפי שוטרים, אזרחים או רכוש. התפרעויות אלימות, הפרות חוק וסדר וונדליזם יטופלו ויאכפו בהתאם.

    גם בתקופה מורכבת זו, נמשיך לאפשר את קיומן של מחאות בגבולות החוק, אולם לא נאפשר אלימות מכל סוג שהיא והפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אף אומה לא חרטה על דגלה את סמל האחדות יותר מהאומה הישראלית, מצד שני אף אומה לא שנאה את עצמה כמו שעם ישראל שונא את עצמו. תמיד שני ההפכים האלו הולכים יחד, והבחירה בידיים שלנו – לדרוש קרבה, חום, חיבור בינינו דווקא על פני כל ההבדלים. כי "אם נחרבנו, ונחרב העולם עִמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות, והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם" (הרב קוק)