מפקד פיקוד צפון לראשי הרשויות: "נערכים למגוון תרחישים"

    קובי פינקלר No Comments on מפקד פיקוד צפון לראשי הרשויות: "נערכים למגוון תרחישים"

    בהתאם להערכת המצב בצפון, ולצורך המבצעי, יחסמו מספר צירים במרחב הגבול לתנועת רכבים צבאיים. בנוסף, במספר יישובים בודדים צפויים להיחסם דרכי גישה

    תדרוך ראשי הרשויות צילום: דובר צה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתיחות בצפון. צה"ל משנה את היערכותו בגבול הצפון לאור המתיחות מול חיזבאללה, בהתאם לתוכנית ההגנה על הצפון. השינויים יורגשו במרחב הצבאי ואף בצירי תנועה אזרחיים. בצה"ל מתגברים כוחות בסמוך לגבול וכן פעולות נוספות המשרתות את המאמצים המבצעיים.

    בהתאם להערכת המצב ולצורך המבצעי, יחסמו מספר צירים במרחב הגבול לתנועת רכבים צבאיים. בנוסף, במספר יישובים בודדים צפויים להיחסם דרכי גישה ונפתחו צירים חלופיים לתנועת התושבים.

    בשלב זה אין הגבלות נוספות במרחב האזרחי בתנועה על הצירים ובאתרי תיירות בצפון, וישנה אפשרות להגבלת העבודה במספר מצומצם של שטחים חקלאיים סמוכי גדר.

    צה"ל מרכז מאמץ במשימת ההגנה על תושבי הצפון ונמצא במוכנות גבוהה לכלל התרחישים אל מול פעולות האויב וזאת תוך פגיעה מינימאלית בשגרת החיים האזרחית. צה"ל רואה במדינת לבנון אחראית לנעשה בשטחה.

    מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם תדרך את ראשי הרשויות בצפון היום: "המשימה המרכזית שלנו גם בימים אלו היא שמירה על ביטחונם של תושבי הצפון. אנחנו נערכים למגוון רחב של תרחישים ומקיימים הערכות מצב שוטפות, נמשיך וניערך על פי צורך להגנה ולפעולות מבצעיות ככל שידרשו".

    עוד הוסיף כי "לצד ההיערכות המבצעית בגבולות, אנו עושים כל מאמץ לפגיעה מינימלית בשגרת החיים של תושבי הצפון ומתכוונים לאפשר לתיירות ולחקלאות שפורחות בעונה זו להמשיך ולהתקיים כסדרה".

     



    0 תגובות