לא יאומן: בנט: "הפקידים במשרד הבריאות תוקעים את השלמת החיסון"

    צבי טסלר 2 Comment on לא יאומן: בנט: "הפקידים במשרד הבריאות תוקעים את השלמת החיסון"

    שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט, חושף לראשונה את הסיפור שלא יאומן על התנהלות הפקידותית במשרד הבריאות שלטענתו, גורמת נזק נוראי למדינת ישראל – "עצירת פיתוח חיסון הקורונה"

    מעבדה.אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט, מביא היום (חמישי) סיפור שלא נתפס על שלטון הפקידים במשרד הבריאות כפי טענתו, וכך כותב בנט, "סיפור מסמר שיער של טמטום של הבירוקרטיה הישראלית ופקידים אטומים במשרד הבריאות שמביאים עלינו נזק נוראי" בנ קורא לאזרחים, "בואו אנחנו, אזרחי ישראל, נפתור את הפלונטר".

    הסיפור בקצרה: |המכון הביולוגי בנס ציונה מתכונן כבר שנים לארוע כזה של מגיפה ממשפחת הקורונה, ולכן, עם פרוץ המגיפה, המדענים הנמרצים של המכון "הסתערו" 24 שעות ביממה, והצליחו לפתח חיסון לקורונה ולרשום עליו פטנט", מספר בנט.

    דבריו, "החיסון פעל מעולה במעבדה, כנ"ל בניסויים על בעלי חיים, וכדי להשלים פיתוח,
    צריך לבצע ניסויים בבני אדם, כפי שמתבצעים בכל העולם".

    רק להבהיר את גודל החשיבות של החיסון אליו משווע העולם כיום, "חיסון כזה יכול תוך מספר חודשים להוציא את ישראל מהמשבר, להביס את הקורונה, ולשקם את הפרנסה של מיליון מובטלים".

    וכאן מגיע הסיפור לאירוע הבלתי ייאמן, "אבל, פקידי משרד הבריאות לא מצאו זמן! לכנס וועדה כדי לאשר את הניסוי. אז הכל תקוע. שבועות ארוכים. איזו חלמאות. איזה קיבעון ואטימות" מטיח בנט בפקידי משרד הבריאות.

    בנט הטיח את האשמה בדרג המדיני האחראי, "איפה שר הביטחון גנץ שידפוק על השולחן? המכון כפוף לו! איפה ראש הממשלה? איפה שר הבריאות שלא מנער את שלטון הפקידים האטום. מה ההלם שאחז בהם?" שואל בנט.

    לכן שר הביטחון לשעבר פונה לציבור ואומר, "אז אנחנו הציבור נפתור את הבעיה. עכשיו. מה הפעולה שנדרשת מכם? פשוט לפנות לראש הממשלה, שר הביטחון ושר הבריאות ולדרוש מהם לכנס את הוועדה כבר היום".

    בנט מסיים את הסיפור הלא ייאמן שחשף וכותב, "כבר הצלחנו כמה פעמים לגרום לממשלה לפעול או להפסיק לעשות שטויות. אם כולנו נפעל, נצליח גם כאן".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חברים על זה חשוב להקים צעקה גדולה "הצילו" "תתעוררו שם למעלה"

    2. 1

      בנט הוא פשוט הזיה מהלכת