יעלון בריאיון: "עדיף בחירות, גנץ כרה לעצמו קבר פוליטי"

    אסתי פלד 1 Comment on יעלון בריאיון: "עדיף בחירות, גנץ כרה לעצמו קבר פוליטי"

    שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תקף את התנהלות הממשלה במאבק הקורונה, "ישראל היא אחת המדינות שהכי ערוכה לאסונות, ונתניהו מחליט לא לערב את משרד הביטחון"

    צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר ח"כ בוגי יעלון התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן תקף את התנהלות הממשלה במאבק הקורונה, לדבריו, "מדינת ישראל היא המדינה שערוכה לחירום יותר טוב מכל מדינות העולם, זה במנדט של משרד הביטחון שמסוגל להפעיל את פיקוד העורף וצה"ל".

    בוגי הוסיף, "משום מה נתניהו החליט מתחילת האירוע לא לערב את משרד הביטחון טרנדים מתים בגלל זה. זה לא יכול להתנהל בין רוה"מ למנכ"ל משרד הבטחון, אנחנו לא שולטים באירוע וזה פיקוח נפש".

    בוגי תקף את עקיפת סמכות הרשויות המקומיות במאבק, "צריך ממשלה שתקבל הקלטות, היום הכנסת צריכה לפקח כי יש פה מעשים לא אחראיים, היום רוצים שראש הממשלה יקבל החלטות בלי פיקוח".

    "קח למשל את הישובים החרדים, הכי אבן היסוד זה הרשות המקומית, אני למשל מגלה שמהר מהר מאשר אירוני שב"כ ומסתבר שהמדינה מכניסה לבידוד בלי שהרשות המקומית יודעת, אם זה היה מול משרד הביטחון כל הרשויות היו יודעות, היו מתגברים את הישוב, אנשים מתו בבתי אבות וזה שוב פורץ ופיקוד העורף לא שם" האשים יעלון.

    יעלון תקף גם את שותפו הפוליטי לשעבר גנץ, "תעקוב אחרי הראיונות שלי אני לא מפספס שום הזדמנות כדי לצאת נגדו, אני לא נותן לו הנחות. בני גנץ כרה לעצמו קבר פוליטי, בגדת בשליחות של רוב עם ישראל, רוב המצביעים לא רצו את נתניהו, זה נזק גדול מאוד וזו טרגדיה" אמר שר הביטחון לשעבר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בוגי יעלון מזמן צריך לרדת מבמה.הוא היום הפסיד גם כבוד,עם מתייחס 6לבוגי כמו לעבר.רק נקמה ושינא אישית -זה מה הוא מעביר לעמנו.לא יעזור לבוגי כלום.שילך הביתה.