יהדות התורה: "רואים את עצמו משוחררים מכל מחויבות קואליציונית"

    איתי גדסי No Comments on יהדות התורה: "רואים את עצמו משוחררים מכל מחויבות קואליציונית"

    לאחר הפרת ההסכם הקואליציוני ברגל גסה ע"י כחול לבן, ביהדות התורה מודיעים לכחול לבן, "משוחררים מכל הסכם מולכם". ביהדות התורה מתכוונים לעלות את הצעות חוק בנושא דת ומדינה, למרות ההסכם הקואליציוני

    ישיבת סיעה של יהדות התורה צילום: פלאש 90
    17:24
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אלי ברזל משיק סינגל בכורה: "שומר עלינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאןר העברת חוקים בכנסת בתמיכת 'כחול לבן' הרומסים ברגל גסה את הסיכומים הקואליציונים, סיעת יהדות התורה התכנסה לישיבה דחופה בעקבות הפרת ההסכם הקואליציוני. ביהדות התורה שערבו לבני גנץ על קיום הרוטציה הבהירו לו, "משוחררים מכל מחוייבות כלפיהם" וגם הליכוד חטף.

    בתום הישיבה פרסמו חברי יהדות התורה את ההחלטות הבאות:

    ביהדות התורה האשימו את סיעת כחול לבן בהובלת בני גנץ שהפרה את ההסכם הקואליציוני. "כחול לבן פגעו באמון ובשותפות עם יהדות התורה. אנחנו מרגישים משוחררים מכל מחויבות כלפיהם", הצהירו חברי יהדות התורה.

    כמו כן, אנחנו רואים בסיעת הליכוד ובעומד בראשה ראש הממשלה גם הם כנושאים באחריות להפרת ההסכם ולפירצה בחומות היהדות – הן בהצבעה של חלק מחבריהם בעד והן באלה שהצביעו ברגליים ונעדרו.

    סיעת יהדות התורה מתכוונת להגיש בשבוע הקרוב את החוקים בנושאי דת ומדינה, אשר מפאת המחויבות להסכם עד היום המתנו לדיאלוג בין השותפות לקואליציה כדי להעלות אותם בהסכמה.

    ביהדות התורה הבהירו כי היום נצביע בעד חוק הקורונה, בשם העיקרון ההלכתי המקודש של פיקוח נפש. מלבד זאת, אנחנו רואים את עצמנו כמשוחררים ממחויבויות קואליציוניות ונשקול בהתאם את צעדנו בהמשך.



    0 תגובות