ד"ר גלעד גולוב: "ייבוא של מוצרים ללא בדיקה, עלול להסתיים באסון"

    אסתי פלד 1 Comment on ד"ר גלעד גולוב: "ייבוא של מוצרים ללא בדיקה, עלול להסתיים באסון"

    מנכ"ל מכון התקנים הישראלי, ד,ר גלעד גולוב בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מסביר על הסכנה ברפורמות הייבוא החדשות, אשר פותחות את ישראל לכניסת סחורות מכל העולם, ללא בקרה על איכות המוצרים שילדינו ישתמשו בהם

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל 'מכון התקנים' ד"ר גלעד גולוב התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי והסביר על החשיבות בביקורת מוצר נכנס לארץ, לאור רפורמות ייבוא במספר ענפים, "לא כל מוצר צריך לבדוק" אומר ד"ר גולוב, "החשיבות היא בעיקר במוצרי תינוקות, צעצועים, מוצרי חשמל, ומוצרי צריכה של ילדים ומבוגרים, הם צריכים לעבור תהליך בדיקה ובקרה לבדוק שהמוצר אכן איכותי ומתאים לשימוש".

    החשש הוא מסביר ד"ר גלעד, "כי מוצרים שיובאו מגרמניה לדוגמא מוצצים, בגלל שרק צריך להצהיר שהמוצר איכותי, ללא בדיקה. מה שיקרה זה שאת הסחורה הטובה יישווקו בגרמניה ואתה הסחורה הפגומה יביאו לישראל. תינוק שישתמש במוצץ כזה וימשוך את הענבל עלול להיחנק". ד"ר גולוב מספר כי "רק השנה השמדנו מעל 20 מיליון לא תקינים. מהם 5 מיליון השמדנו בגלל המסוכנות של המוצרים".

    ד"ר גולוב מזהיר כי "הרפורמה של ישראל כ"ץ תביא אסון על האזרחים שיקנו מוצרי חשמל, שהיבואנים רק מצהירים שזה תקין, ומכון התקנים לא בודק כמו היום".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גלעד צודק אובייקטיבית לגבי הבטיחות, אבל קודם שיבדוק את עצמו, יש בזבוז עתק של כספי ציבור היבואנים שהולך לשכר של דוברת ומשרד מלא פקידות, יועץ משפטי כאילו מדובר בפרקליטות, ראש אגף מחשב כאילו הוא מחזיק את מחשבי ממר"ם, ועוד מלא ראשי אגפים בשכר עתק, נו בחיית גלעד תתעורר