לקראת תשעת הימים: תנובה מציעה מאגדות ומוצרים

    עפר גדנקן No Comments on לקראת תשעת הימים: תנובה מציעה מאגדות ומוצרים

    לקראת תשעת הימים ו"בין הזמנים" משיקה תנובה מגוון רחב של מוצרי חלב במאגדות ובמארזים חסכוניים למשפחה ומציעה בנוסף מגוון מוצרי פרווה מסדרת "תנובה אלטרנטיב".

    למאגדות הקבועות של קרלו מיני בגדלי 100 גרם ליחידה, מתווספים מוצרי יוגורט יופלה פרי ויופלה לבן בגביעים של 100 גרם ליחידה וקרלו מיני שוקולד עם קצפת בגביעים של 79 גרם ליחידה. "התאמת הכמות הנצרכת לנפש בגביעים אישיים, נועדה לתת מענה לצרכי המשפחה ובמיוחד בעת הזאת של תשעת הימים ובין הזמנים", אומרים בתנובה.

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בין המאגדות המוצעות לתקופת תשעת הימים ובין הזמנים – מאגדת 16 יחידות יופלה לבן 1.5% – 100 גרם ליחידה. עוד בסדרת מארזי יופלה – יופלה טיובים להקפאה עם תות ובננה, 6 יחידות, 58 גר' ליחידה. הטיובים ממותגים עם דמויות מעולם הקרח והאריזה כוללת הפעלה חווייתית המותאמת לילדים.

    תנובה משיקה, לראשונה, מאגדת משפחתית, נוחה ומשתלמת, של קרלו מיני שוקולד וקצפת – בטעם נהדר וקצפת מושלמת, המעדן האהוב והמועדף ביותר בקרב ילדים. המאגדת המשפחתית מכילה שמונה גביעים בתכולה של 79 גרם.

    מוצרים חדשים בסידרת יופלה אשר הושקו זה מקרוב, יופלה תות אננס בכוס עם קש בתכולה של 200 גרם; יופלה דיאט מאפינס אוכמניות או בננה קרמל בתכולה של 150 גרם; בהכשר בד"צ ועדת מהדרין.

    עוד ברשימת המוצרים החדשים: קרלו במהדורת קיץ: טעמי שוקו בננה ופונץ' בננה, יוגורט בסגנון יווני 8%, בטעם טבעי או 11% עם תוספות במכסה.

    לצד מוצרי החלב, תנובה מציעה מגוון רחב של מוצרים ומשקאות פרווה. בין מוצרי הפרווה – משקה בריסטה שקדים, חדש, ללא תוספת סוכר, משקה בריסטה שיבולת שועל, מצויין לקפה וטופו במגוון טעמים המהווים בסיס למתכוני פרווה. מוצרי הפרווה מסדרת "תנובה אלטרנטיב" בהכשר בד"צ העדה החרדית.



    0 תגובות