"בזכות דיזיין סיטי הצרכנים ירוויחו בגדול"

    עפר גדנקן No Comments on "בזכות דיזיין סיטי הצרכנים ירוויחו בגדול"

    מנכ"לית קאס גרופ, פנינה רווח, בראיון אישי

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו נמשכת תאוצת הבניה של בירת העיצוב של ישראל, 'דיזיין סיטי' במישור אדומים. לאור המצב המאתגר שאופף את העולם, שאלנו את פנינה רווח, מנכ"לית החברה היזמית 'קאס גרופ' שבונה את הפרויקט הראשוני והמיוחד הזה, מה הולך לקרות וכיצד אנחנו הולכים להרוויח מהמעצמה הגדולה הזו.

    "פרוייקט 'דיזיין סיטי' הוא למעשה עיר שלמה. אם נלך בו מקצה לקצה, נגלה כי מדובר בלמעלה משעת הליכה, מה שמבהיר את ההיקף ואת העוצמה של המתחם הזה".

    כיצד מסבירים את תנופת הבניה בימים בהם נראה שהעולם עצר?

    "בניגוד למזון ואופנה שהתרגלנו להזמין באופן מקוון, ודאי בתקופת הקורונה, ענף עיצוב הבית דווקא צובר תאוצה. למעשה אנשים התחילו להשקיע הרבה יותר בבית שלהם ואת הדברים האלו רוכשים פחות באופן מקוון. יש לנו כאן הרבה מאוד מותגים מוכרים ומפורסמים, המתחם יכיל את כל התחומים שקשורים לעיצוב הבית, מקרמיקות, דלתות, מטבחים, שיש, חלונות, ועד לדברים הקטנים ביותר".

    המיקום אינו מרוחק מדי?

    "מדובר בסך הכל במרחק של רבע שעה נסיעה מירושלים

    ופחות משעה נסיעה מתל אביב, שם ממתינים לצרכנים כ-110 אלף מטרים רבועים עם חנויות ענק, משרדים, מסעדות, ואפילו בית מלון, כדי שאם אנשים יצטרכו יומיים מרוכזים לצורך הקניות שלהם ויתעייפו הם יוכלו ליהנות מלילה במלון ולהמשיך למחרת את הקניות ולסיים הכל".

    מה מייחד את בירת העיצוב?

    "מלבד העובדה שלא נבנה מתחם כזה קודם, יהיה כאן גם מתחם לאדריכלים ומעצבים. הקמנו חללי עבודה משותפים שהולכים לשרת את אנשי המקצוע ובנוסף, במקום יהיה מתחם הסעדה שלם של מסעדות שף באווירה שתעניק תחושה של קפיצה לוונציה. אנשים ירגישו שהם יושבים בחוץ תחת כיפת השמים, סביבם יהיה נחל מים עם גונדולות משייטות במקום , ממש חו"ל".

    האם אתם צופים קהל לקוחות מעבר לקהל הירושלמי?

    "צריכים לזכור שמדובר במתחם עיצוב ארצי, יגיעו אליו מכל רחבי הארץ. אין ספק כי העוגן שלנו הוא מיליון וחצי תושבים שנמצאים בירושלים וסביבותיה. הריכוזיות הזאת למעשה הופכת אותו למתחם שכל אחד שיהיה בתהליך של שיפוץ או ריהוט הבית, יגיע בדיוק אליו. וכפי שאמר בני כשריאל, ראש עיריית מעלה אדומים, הפרויקט הזה, 'דיזיין סיטי', הוא גולת הכותרת של המסחר בארץ – לא רק במעלה אדומים. זה פרויקט ענק שאין כמוהו כלל בארץ ואולי אף במזרח התיכון כולו".

    איך הצרכנים מרוויחים מכל הסיפור הזה?

    "ברגע שיש במתחם אחד את כל מה שאנחנו צריכים לתהליך של שיפוץ או ריהוט, קל לראות את הכל מול העיניים, הרבה יותר קל להשוות מחירים, להבין מה נכון לנו. אין ספק כי 'דיזיין סיטי' מביא איתה בשורה אדירה לצרכנים ואף לבעלי המקצוע והוא ישנה את כל עולם עיצוב הבית לטובה".



    0 תגובות