הצעות אי האמון – נדחו; בנט: "ממשלה מופקרת, תקימו צבא לקורונה"

    איתי גדסי 1 Comment on הצעות אי האמון – נדחו; בנט: "ממשלה מופקרת, תקימו צבא לקורונה"

    כלל סיעות האופוזיציה הגישו הצעות אי אמון בממשלה – כלל ההצעות נדחו. שר הבריאות השיב בשם הממשלה לאופוזיציה והתייחס לשביתת האחיות, "תהיה תוספת של 400 רופאים, ו-1300 אחיות"

    צילום: פלאש 90
    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת דחתה לפני זמן קצר את כל הצעות אי האמון בממשלה שהגישו סיעות האופוזיציה. ההצעה "כישלון ממשלת הקורונה ואיבוד השליטה על קצב ההדבקה בנגיף הקורונה" הןגשה ע"י יש עתיד ונדחתה ברוב של 34 תומכים מול 51 מתנגדים.

    ההצעה "הכשלים במערכה מול נגיף הקורונה", של ימינה וישראל ביתנו, נדחתה ברוב של 28 תומכים מול 52 מתנגדים.

    ההצעה "ממשלת נתניהו-גנץ הופכת את ישראל למדינה אוטוקרטית", של הרשימה הערבית המשותפת נדחתה ברוב של 25 תומכים מול 53 מתנגדים.

    ח"כ נפתלי בנט הציג את הצעת אי האמון ותקף בחריפות את התנהלות הממשלה: "אני מאשים ממשלה מופקרת, שלא הופתעה. זה לא הגל הראשון. ארבעה חודשים יש תוכנית מונחת, נתתי את זה לראש הממשלה ולחליפי ולשר הבריאות ולראש המל"ל – ארבעה חודשים".

    "תגייסו צבא, תקימו צבא למיגור קורונה כמו שעושים בכל העולם, שימו מפקד, תנו לו את הסמכויות, תפסיקו כבר עם הקשקושים למה אתם מחכים? אנחנו משמידים חיי אנשים" אמר בנט מעל דוכן הכנסת.

    שר הבריאות יולי יואל אדלשטיין השיב בשם הממשלה והתייחס למשבר מול האחיות: "אני שמח מאוד להודיע לכנסת שלאחר דיונים מקצועיים מפרכים, היום סיכמנו עם שר האוצר ישראל כ"ץ על תוספת משמעותית מיידית של כוח אדם למערכת הבריאות. אנחנו מדברים על 400 רופאים, 250 בפעימה הראשונה ועוד 150 בפעימה שנייה. כמו כן, אנחנו מדברים על תוספת של כ-1,300 תקנים לאחים ואחיות".

    שר הבריאות הוסיף, "לא רבים שמעו אותי מעל הדוכן הזה מדבר בזכות שביתות אבל אני רוצה לומר לאחים והאחיות שאין שביתה מוצדקת יותר מן השביתה היום של האחים והאחיות. ואני חייב לומר שהיא גם נעשית מתוך אחריות, אני יודע שמשרד האוצר ימשיכו אתם בדיונים, ואני קורא למשרד האוצר להיענות ולו חלקית לדרישות הרבות של האחים והאחיות במידי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בנט תותח היחיד שחושב בקורונה!!