גנץ ביקר בבית שמש: העיר שהפכה לפרויקט של משרד הביטחון

    איתי גדסי No Comments on גנץ ביקר בבית שמש: העיר שהפכה לפרויקט של משרד הביטחון

    שר הביטחון בני גנץ אמר על מודל העבודה של משרד הביטחון לערים עם רמת תחלואה גבוהה, "נביא את מערכת הביטחון, את צה"ל ואת פיקוד העורף לכל יישוב, עד שננצח"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שני) בבית שמש – העיר האדומה הראשונה הפועלת במודל משרד הביטחון. במהלך הביקור הוצגו נתוני התחלואה של העיר, תוכניות הפינוי למלוניות ומאמצי ההסברה להבנת חשיבות ההנחיות.

    מפקד המחוז בפיקוד העורף, עידכן כי בהמשך להנחיית השר, מיקוד המאמץ הוא בניסיון להשפיע על הערים "הצהובות" ו"הכתומות", עוד לפני הפיכתן ל"ערים אדומות". הדבר נעשה במאמץ משותף עם הרשות המקומית תוך התאמת המענה הנדרש לכל רשות.

    השר ביקר בחמ"ל ההפעלה של העיר בו מפעילים חיילי פיקוד העורף פעילויות הסברה לאוכלוסיות השונות, ביניהן אוכלוסיית הצעירים, בשפות שונות ובאמצעים שונים – דיגיטליים וישירים.

    בסיום אמר גנץ לבכירי העירייה: "בית שמש, היא העיר הראשונה שלקחנו כעיר במיקוד מבחינת משרד הביטחון, ואליה אנחנו מביאים את מערכת הביטחון, את צה"ל, ואת פיקוד העורף בכדי להוציא את החולים למלוניות, לסייע בהסברה בכל השפות ולעבוד בצמוד עם הרשות המקומית".

    בביקור השתתפו ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, שרת התפוצות ותושבת העיר, ח"כ עומר ינקלביץ', מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב ונציגי צה"ל ופיקוד העורף.
     



    0 תגובות