מתנה מושלמת לעונת החתונות

    עפר גדנקן No Comments on מתנה מושלמת לעונת החתונות

    מיקסר דיגיטלי מקצועי של 'אלקטרה'

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עונת חתונות כה מאתגרת לא חווינו מאז ומעולם. תקופת הקורונה הביאה אותנו למצבים שלא הכרנו, החתונות מצומצמות למינימום והתנאים אינם מאפשרים התנהלות שגרתית. אם מסתכלים בפן החיובי ומחפשים את הטוב הנסתר, רואים כי אנשים התחילו להשקיע יותר בתוך הבית, גם משום שהבישול והאפייה הפכו ליותר אינטנסיביים וגם משום שההוצאות בחוץ פחתו, ולכן ההשקעה בפנים גברה.

     

    זהו בדיוק הזמן הנכון להפוך אתגר להזדמנות ולהרשות לעצמכם להתחדש במוצר שיעזור לכם להרגיש הרבה יותר טוב במטבח, או להעניק אותו כמתנת חתונה שתשאיר את הזוג הצעיר עם טעם של עוד ותודה גדולה לכם.

    למיקסר הדיגיטלי המקצועי החדש מבית אלקטרה, דגם KM708B-G-S, יתרונות רבים ומגוונים שיהפכו את תהליך האפייה הביתי למהנה הרבה יותר, ויספקו תוצאות טעימות יותר.

    המיקסר מגיע עם קערת נירוסטה בנפח של 5.5 ליטר, לחצן שחרור והטיית ראש המיקסר, מפסק וכפתור בקרת מהירות, צג מסך LCD עם טיימר – לתצוגת זמן פעולה מוגדר לפני כיבוי אוטומטי של המכשיר, מגן נתזים עם חופת מזיגה נשלפת, הספק 1000 וואט, מקצף, וו לישה ומערבל וכן מוצר נלווה (כאופציה): מטחנת בשר

    המיקסר הדיגיטלי החדש מבית 'אלקטרה' מעניק לכם חווית אפייה חדשה במטבח ומשדרג את אופי לישת הבצק והקצפת העוגות ברמה אחרת. אין ספק כי רכישה מוקדמת של המיקסר החדש, תיתן את אותותיה גם לקראת חגי תשרי שעומדים ממש בפתח ובמהלכם תדאגו לפינוקים רבים לבני הבית שכוללים הכנת קינוחים ומאפים – וכמו שאומרים גדולי השפים, למכשירי החשמל במטבח יש השפעה מאוד גדולה על האוכל שיוצא מבין הידיים.

    לא מתפשרים על איכות ומתחדשים במיקסר דיגיטלי מקצועי דגם KM708B-G-S. עבורכם, כמתנת חתונה או לאנשים שאתם אוהבים.



    0 תגובות