בשורה לציבור החרדי: פניות לגופים ציבורים גם באמצעות פקסים

    איתי גדסי 1 Comment on בשורה לציבור החרדי: פניות לגופים ציבורים גם באמצעות פקסים

    לא משאירים אף פנייה מאחור: הצע"ח של ח"כ מלכיאלי כי פנייה לגופים ציבוריים גם באמצעות פקס – אושרה

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוויוון לכולם. הצע"ח של יו"ר סיעת ש"ס בכנסת חה"כ מיכאל מלכיאלי, הקובעת "כי פנייה לגופים ציבוריים תתאפשר מלבד במייל אף באמצעי קשר אחרים דוג' פקס וכדומה, אושרה היום (ראשון) בוועדת שרים, ותעלה להצבעה במליאת הכנסת 'בקריאה טרומית' ברביעי הקרוב בעז"ה.

    חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים, נחקק כדי להיטיב עם האזרחים שפונים לגופים ציבוריים לקבלת שירות, באופן שישקף את ההתקדמות הטכנולוגית. החוק מהווה בשורה גדולה לאזרחים, מיישר קו עם הפרקטיקה הנוהגת והקידמה, מלבד היותו חוק סביבתי ראשון במעלה.

    כוונת המחוקק בחקיקת החוק היתה להוסיף על אמצעי הקשר הקיימים בפנייה לגוף ציבורי ולא לגרוע מהם. עם זאת, בעקבות פניות שקיבלו יוזמי הצעת החוק, התברר כי ישנם גופים ציבוריים שהפסיקו את האפשרות לפנות אליהם באמצעות הפקס, והפנייה אליהם היא באמצעות מייל היינו אמצעי קשר דיגיטליים בלבד.

    החלטתם של אותם גופים ציבוריים, לא הביאה בחשבון כי יש ציבורים שאמצעי הקשר הנוח או הזמין להם אינו בהכרח אמצעי קשר דיגיטלי, למשל, אנשים עם מוגבלות, אזרחים ותיקים, עולים חדשים, וציבור שמתוך בחירה אינו מחובר לרשת האינטרנט, ועוד.

    לפיכך, מוצע בזאת להבהיר שהפנייה לפי החוק באמצעי קשר דיגיטליים היא בנוסף לפנייה באמצעי קשר אחרים, כגון במכתב או בפקס. כמו"כ מוצע לקבוע שהתיקון המוצע יחול ביום תחילתו של החוק.

    חה"כ מיכאל מלכיאלי הסביר על חשיבות החוק, "כל פנייה ופנייה בטח של ציבור השקופים מקבלת מענה מיידי, זו שליחותי ושליחות התנועה הקד', זוהי בשורה גדולה לאנשים עם מוגבלות עולים חדשים קשישים ואברכים ובני ישיבות, תמשיכו לפנות ואנו נעשה המיטב להציג פתרונות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש! אז אפשר לחדש דרכון בדואר יונים??