החלו התקנת המחיצות באוטובוסים; ארגון הנהגים: "יום היסטורי"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on החלו התקנת המחיצות באוטובוסים; ארגון הנהגים: "יום היסטורי"

    לאחר מאבק ממושך של ארגון הנהגים, משרד התחבורה החל בימים האחרונים להתקין את המחיצות המפרידות בין הנהג לנוסעים בתחבורה הציבורית

    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד התחבורה החל בימים האחרונים להתקין את המחיצות המפרידות בין הנהג לנוסעים. זאת לאחר מאבק ממושך אותו ניהלו בארגון נהגי האוטובוסים מבית וההסתדרות הלאומית.

    התקנת המחיצות אושרה כאמור לפנו מספר חודשים בעלות כוללת של 40 מיליון ש"ח ונועדה לשמור על הנהגים מפני התפשטות נגיף הקורונה אך בד בבד תשמש כחיץ בין הנהגים לתיבור ובכך יימנעו הישנות של מקרי אלימות אותם חווים הנהגים בכל יום ויום.

    על פי ניתוח ראשוני של ארגון נהגי האוטובוסים בישראל ישנה עלייה חדה בתקיפות אלימות קשות נגד הנהגים. על פי נתוני ארגון הנהגים לשנת 2018 עמדו מקרי האלימות על מעל ל-600 תקיפות קשות.

    מארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית נמסר כי: "אנחנו מתחילים לראות הישגים בשטח לאחר מאבק ארוך שניהלנו דרך התקשורת, הכנסת ולאחרונה גם דרך בתי המשפט. מאבק שכל כולו למען הנהגים המקצועיים בישראל. יחד עם ההסתדרות הלאומית נמשיך להוביל לשינוי המקצועי בענף האוטובוסים למען כלל הנהגים המקצועיים בישראל תוך שמירה על בטיחותם בכל זמן ושעה זהו יום היסטורי".



    0 תגובות