משפט נתניהו: דיוני ההוכחות – בתחילת שנת 2021

    ישראל רובין 1 Comment on משפט נתניהו: דיוני ההוכחות – בתחילת שנת 2021

    משפטו של ראש הממשלה נתניהו – נמשך. הבוקר התקיים 'דיון תזכורת', במהלכו נקבע לוח הזמנים להמשך ההליך המשפטי. דיוני ההוכחות יחלו בינואר 2021 | נתניהו לא התייצב לדיון

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu is surrounded by Likud lawmakers as he gives a press statement ahead of the start of his trial at the District Court in Jerusalem. PM Netanyahu is on trial on criminal allegations of bribery, fraud and breach of trust. May 24, 2020. Photo by Yonatan Sindel/FLASH90 *** Local Caption *** ביבי הצהרה בית משפט מחוזי משפט נתניהו
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הליך משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו המשיך הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בירושלים, שם התקיים 'דיון תזכורת' בכדי לקבוע את לוח הזמנים להמשך ההליך.

    במהלך הדיון ביקש סנגורו של ראש הממשלה, עו"ד יוסי שגב, לדחות את המשפט בחצי שנה. לטענתו, מאחר והשלב הבא הם דיוני ההוכחות – יהיה קשה לקיים את הדיונים עם מסיכות על הפנים ולא ניתן יהיה להבחין כך האם העד דובר אמת.

    בתום הדיון נקבע כי סדר הדיון בתיקים יתקיים לפי הסדר הבא: 4000, 2000, ו-1000. כמו כן, נקבע הטענות המקדמיות יתקבלו עד חודש אוקטובר 2020, המדינה תשיב להן עד נובמבר 2020 ודוני ההוכחות יחלו מינואר 2021 ויתקיימו 3 פעמים בשבוע. כך על פי פרסומו של העיתונאי אבישי גרינצייג.



    1 תגובות

    מיין תגובות